دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

جواد نوروزبیگی و آخرین اخبار از وضعیت مارادونا، بهمن، تابو و اعترافات یک ذهن خطرناک

جواد نوروزبیگی تهیه کننده در نشست فیلم یک سطر واقعیت در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما پیرامون آخرین وضعیت تازه ترین آثار خود گفت: «فیلمبرداری فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی در لوکیشن های تهران ادامه دارد.»

نوروزبیگی در ادامه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «تاکنون گلاب آدینه، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، صابر ابر مقابل دوربین فیلم برداری رفته اند.»

این تهیه کننده بیان داشت: همچنین «موسیقی فیلم «بهمن» که کارگردانی آن را مرتضی فرشباف برعهده دارد به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل لابراتوار را پشت سر می گذارد.»

«بهمن»: داستان زني به نام هما از مجرب ترين پرستاران بيمارستان است كه پيشنهاد شب كاري ده روزه اي را مي پذيرد. هما دچار بي خوابي مي شود و نحوه رويارويي او با كار خود و خانواده چنان مي شود كه در آستانه فروپاشي قرار مي گيرد...

نوروزبیگی بیان داشت: «موسیقی فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی نیز به پایان رسیده و در مراحل فنی قرار دارد.»

وی اظهار داشت: «فیلم «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی و «میهمان» به کارگردانی بهزاد رفیعی نیز آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارند تا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شوند.»

داستان «تابو» عبارت است از: سالار يكي از ملاكين بانفوذ منطقه‌ي هزارجريب، در آرزوي فرزند تصميم مي‌گيرد براي چهارمين بار ازدواج كند. آق‌عمو كه معتاد به مواد مخدر است و در گاوداري صالح مشغول به كار است، مي‌پذيرد در ازاي پرداخت بدهي‌اي كه به صالح دارد، دخترش را به عقد برادرش سالار در بياورد. بهار كه از قبل دل در گروي كسري داشته، در مقابل اين پيشنهاد به شدت مخالفت مي‌كند...

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.