سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

افشاریان: برای ساخت «ملمداس» به فصل سردتری نیازمندیم/ «فردا» با کمی تغییرات در نوبت اکران قرار دارد

ایمان افشاریان کارگردان

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما با بیان اینکه فیلم سینمایی «فردا» با تغییراتی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر سال گذشته در نوبت اکران قرار می گیرد گفت: برای فیلمبرداری «ملمداس» فصل سردتری را نیازمندیم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ملمداس» اظهار داشت: همچنان درگیر رفع برخی از مسائل مالی و سرمایه گذار این فیلم هستیم و برای فیلمبرداری که قرار است در جنوب کشور انجام شود به فصل سردتری نیازمند هستیم.

افشاریان ادامه داد:بخشی از پیش تولید این فیلم انجام شده است و بازبینی برخی لوکیشن های جنوب را نیز انجام داده ایم؛ ضمن اینکه ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم سینمایی در نظر گرفته ایم.

بنابراین گزارش، «ملمداس» داستان جوانی است که بعد از مدت‌ها به روستای خود باز می گردد و می‌بینید شرایط روستا خیلی نامساعد است و اتفاقات عجیب و غریبی در آنجا رخ داده است. او سعی می‌کند شرایط نامساعد خانواده خود را درست کند که در این راه...

افشاریان ادامه داد: در این فیلم بنده به عنوان کارگردان حضور دارم و مهدی پاکدل نیز پس از اتمام بازی در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

وی با بیان اینکه هنوز عوامل دیگر و تهیه کننده «ملمداس» مشخص نشده است گفت: تلاش می کنیم تا این فیلم برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده شود.

بنابراین گزارش،  فیلم سینمایی «فردا» اولین تجربه کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل بود که برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و  قرار است به زودی در جشنواره ژنو به روی پرده برود .

وی در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر نیز گفت:  قرار است این فیلم طی چند ماه آینده با تغییراتی نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در نوبت اکران سینماها قرار گیرد.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از بازیگران فیلم سینمایی «فردا» به تهیه کنندگی حسین صابری هستند.

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

نویسنده، طراح و کارگردان: ایمان افشاریان، مهدی پاکدل/ مشاور کارگردان: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده/ صدابردار: علیرضا نوین نژاد/ طراح چهره پردازی: سودابه خسروی/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ طراح لباس: سوده شرحی/ تدوین: معین شافعی/ صداگذار: احسان افشاریان/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی/ طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی/  بدلکار: علیرضا فتحی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.