چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

امیرصادقی پس از اخذ پروانه ساخت اعلام کرد:

فیلمبرداری«فقط به خاطر تو» از اواخر آذر در تهران، یزد، اصفهان و کیش/ فیلمی اجتماعی با موقعیت های طنز

خسرو امیر صادقی*

سینماپرس: خسرو امیر صادقی تهیه کننده سینما از اتمام مراحل فنی «پایانی برای شروع» خبر داد وگفت: قرار است اواخر آذر ماه فیلم سینمایی «فقط به خاطر تو» را کلید بزنیم.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: یک فیلم نیمه بلند با عنوان «پایانی برای شروع» به کارگردانی فرزندم محمد رضا امیر صادقی را ساخته ایم که مراحل فنی آن طی شد و منوچهر هادی تدوین آن را انجام داد و فیلم آماده نمایش است. 

تهیه کننده «پسر تهرونی» در ادامه به مضمون این فیلم اشاره کرد و گفت: «پایانی برای شروع» یک فیلم ۴۵ دقیقه ای است که فضایی سورئالیستی دارد و مضمونی  درباره جوانی که در عالم اندیشه به دوستش خیانت کرده است.

 عوامل اين پروژه عبارتند از:

 تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: محمدرضا امیرصادقی ، مدیرتصویربرداری: رضا دیدار، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: فاطمه نجاریان، گروه فيلمبرداري: مهدی نوروزی، محسن طاهری، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: صابر صابری، صدابردار: علی عدالت دوست،دستیار: محسن نانکلی، طراح لباس: عاطفه باقری، طراح صحنه: محمدرضا امیرصادقی، دستیار صحنه: میثم سعیدی، گروه گریم: سودابه کتولی، المیرا بهزادی، مدیر تدارکات و حمل و نقل: علی اسکندری، بازیگردان: مهدی سلمانی، بازيگران: محمدرضا امیرصادقی، امیر جمشیدی،  ماندانا ابراهیمی، عاطفه باقری شادنوش طاهری.

تهیه کننده «بله برون» در ادامه در مورد فیلم سینمایی «فقط به خاطر تو» به کارگردانی بیژن شیرمرز که به تازگی پروانه ساخت دریافته کرده است نیز اظهار داشت: این فیلم  از تمی اجتماعی برخوردار است و  در آن از موقعیت های طنز نیز استفاده می شود.

وی گفت: قرار است پیش تولید رسمی این فیلم اوایل آذر ماه آغاز شود و اواخر آذر ماه نیز این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

امیر صادقی در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن ها نیز گفت: ۴۰ تا ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم درنظر داریم و لوکیشن هایمان در شهرهای تهران، یزد، اصفهان و کیش خواهد بود.

فیلم های «پسر تهرونی»،«بله برون»، «از صمیم قلب» ، «کلید ازدواج» و «شتابزده» در کارنامه تهیه کنندگی خسرو امیر صادقی به ثبت رسیده است.  

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.