جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

شروع فیلمبرداری «حریر» از اول آذر ماه/ بازی آرام جعفری در فیلم فریال بهزاد منتفی شد

فریال بهزاد

سینماپرس: امیر شمس الدین حشمت زاد، مسئول انتخاب بازیگر و بازیگردان فیلم سینمایی «حریر» صبح امروز از انتخاب بازیگران اصلی و شروع فیلمبرداری این فیلم از اول آذر ماه خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس به آخرین اخبار این فیلم اشاره کرد و افزود: علیرضا جلالی تبار، رامین ناصر نصیر و ژاکلین آواره و روشنک عجمیان به عنوان بازیگران اصلی فیلم خانم فریال بهزاد انتخاب شده اند .

حشمت زاد در ادامه افزود:  پیش از این قرار بود آرام جعفری نیز در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که بازی ایشان در این فیلم کاملا منتفی شد.

وی در ادامه افزود: این فیلم قرار است اول آذر ماه جلوی دوربین برود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با تدوین همزمان در صورت تأیید صورتدر بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

حشمت زاد ادامه داد: تست گریم از سایر بازیگران این فیلم همچنان ادامه دارد و قرار است در این فیلم بیشتر از بازیگران تئاتر استفاده کنیم.

عواملی که تاکنون برای فیلم سینمایی «حریر» انتخاب شده اند عبارتند از:

گروه فیلمبرداری : پیام آزادی، انتخاب بازیگر و بازیگردان: امیر شمس الدین حشمت زاد، مدیر تولید: مجید فردی انور، مدیر تدارکات: مهدی منیری، طراح گریم: محمد ضیایی، صدابردار و صداگذار: رضا اردلان، تدیوینگر: نیما دبیری زاده، عکاس صحنه: حبیب مجیدی، و برنامه ریز: پرنیا کاظمی پور، دستیار دوم کارگردان: میثم سربندی، تهیه کننده و طراح صحنه و لباس: غلامرضا آزادی- محصول فانوس خیال.

برپایه این گزارش، فيلم  سینمایی «حریر» داستان يک دختر چاق است كه قصد دارد لاغر شود ولی چون اعتماد به نفس ندارد هميشه شکست می خورد تا اينکه در طول قصه به دليل موفقيت های کاری که بدست می آورد اعتماد به نفسش برمی گردد و برای لاغر شدن اقدام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.