سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

قاضیانی و عزتی به فیلم «بی‌صدا»ی شهابی پیوستند

حسین شهابی*

سینماپرس: حسین شهابی کارگردان سینما از تغییر نام فیلم خود به «بی صدا» خبر داد و گفت: قرار است این فیلم اواسط آذر ماه جلوی دوربین برود و در آن بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی و جواد عزتی بازی خواهند کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم جدید خود اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ما خواست تا نام فیلم سینمایی «دوراهی» را تغییر دهیم چون فیلمنامه ای با همین نام قبلاً پروانه دریافت کرده بود و ما هم آن را به «بی صدا» تغییر داده ایم. 

شهابی  در ادامه افزود: ضمن اینکه «دوراهی» نام موقت این فیلم بود.

کارگردان «روز روشن» در مورد زمان کلید خوردن فیلم جدید خود گفت: «بی صدا» در اواسط آذر ماه طی ۳۰ جلسه فیلمبرداری در تهران کلید خواهد خورد و تلاش می کنیم این فیلم در صورت امکان در بخش سودای سیمرغ  سی وسومین جشنواره  فجر برسد هرچند عجله ای هم برای رساندن آن به جشنواره نخواهیم داشت.

شهبابی به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم در مرحله پیش تولید است و تاکنون  بازیگرانی که حضورشان در این فیلم قطعی شده عبارتنداز: هنگامه قاضیانی، جواد عزتی، تیرداد کیائی، مانا بهرامی، بهرنگ علوی، وحید رستم پور گیلان، طوفان مهردادیان ، آیدین پدری، محمد کار همت و درحال گفتگو با تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما هستیم.

وی در ادامه افزود: عوامل پشت صحنه عبارتند از فیلمبردار: امین جعفری، صدابردار: بابک اردلان، تدوین: حسین شهابی، چهره‌پرداز: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم ، برنامه ریز نرجس ابراهیمی دستیار اول کارگردان : سیاوش شهابی و مدیر تولید: محمدرضا نجفی. این فیلم سینمایی درباره زوج جوانی است که قبل از مهاجرت به خارج از کشور درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

وی در پایان این گفتگو در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «حراج» نیز توضیح داد: فیلم سینمایی «حراج» اخیراً در جشنواره تورنتو کانادا پذیرفته شد اما بنا به دلایلی از ارائه فیلم به آن جشنواره صرف نظر کردیم.

برپایه این گزارش، «بی صدا» قسمت اول یک فیلم سینمایی است که قسمت دوم آن با نام «مترجم» و به تهیه کنندگی یک کمپانی انگلیسی در شهر لندن کشور انگستان تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.