چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

در گفتگو با سینماپرس

ابراهیمیان: ساخت «عادت نمی کنیم» به تعویق افتاد/ به فصل سردتری نیازمندیم

ابراهیم ابراهیمیان*

سینماپرس: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما صبح امروز از تعویق فیلمبرداری «عادت نمی کنیم» خبر داد و گفت: آنونس «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» که توسط حسن ایوبی ساخته شده از این هفته در سینماها پخش خواهد شد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» اظهار داشت: ساخت این فیلم به تعویق افتاد.

ابراهیمیان توضیح داد: بعد از صدور پروانه ساخت برای انتخاب عوامل پشت صحنه دو نفر را مد نظر داشتم که به دلیل ترافیک کاری نتوانسته ام از آن ها استفاده کنم به همین دلیل ترجیح دادم زمان فیلمبرداری را کمی به تعویق بیاندازم.

کارگردان « ارسال آگهی تسلیت به روزنامه » در ادامه افزود: ضمن اینکه برای ساخت این فیلم به فصل سردتری نیازمند هستیم و کل فیلم باید در فصل زمستان فیلمبرداری شود.

ابراهیمیان ادامه داد: این فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید اما طبق برنامه ریزی تا پایان امسال حتماً ساخته خواهد شد و در جشنواره سال آینده از آن انشالله رونمایی خواهد شد.

وی در مورد موضوع این فیلم نیز گفت: «عادت نمی کنیم» یک درام اجتماعی شهری است و چالشی است که میان دو خانواده رخ می دهد و قصه این فیلم کاملا قهرمان محور جلو می رود.

ابراهیمیان در بخش دیگری از این گفتگو در مورد زمان اکران «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» نیز گفت: آنونس و پوستر این فیلم توسط حسن ایوبی طراحی شده است و قرار است آنونس این فیلم هفته آینده در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآید.

وی گفت: پخش این فیلم بر عهده حبیب اسماعیلی (مولود رسانه) آماده شده است و قرار است اوایل آذر ماه به اکران عمومی درآید.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.