سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

عباس اکبری به سینماپرس خبر داد:

«کیش و پات» کاظم راست‌گفتار آماده نمایش شد

کاظم راست گفتار درغرفه خبرگزاری سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: عباس اکبری تهیه کننده سینما صبح امروز از طی شدن مراحل فنی فیلم جدید کاظم راست گفتار با نام «کیش وپات» خبر داد و گفت: این فیلم قرار است از شبکه اول سیما و شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت : آخرین کاری که تهیه کنندگی آن را به عهده داشته ام یک فیلم ویدئویی با عنوان «کیش و پات» به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار است. 

اکبری در ادامه افزود: مراحل فنی این فیلم ویدئویی تمام شده و این فیلم به زودی پخش خواهد شد.

تهیه کننده «عقاب صحرا» در ادامه به لوکیشن و بازیگران این فیلم اشاره کرده و اظهار داشت : تصویربرداری فیلم جدید راست گفتار به طور کامل در شهر شیراز انجام شده است و در این فیلم ویدئویی بازیگرانی چون: فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی،نادر شهسواری و قاسم بی طرف به ایفای نقش پرداخته اند.

اکبری با بیان این مطلب که این فیلم قرار است از شبکه اول سیما و شبکه نمایش خانگی عرضه شود ، به داستان این فیلم اشاره  و عنوان کرد : «کیش و پات» داستان زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند، ۵۰ سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند ،  اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد .

این تهیه کننده تصریح کرد : با این حال به توصیه یک دکتر آن ها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا اینکه در سفر اتفاقاتی برایشان رخ می دهد.

عوامل ساخت «کیش و پات» عبارتند از:

 تهیه کننده : عباس اکبری ، مدیر تصویر برداری: هاشم عطار، مدیر تولید: مهدی اکبری ، جانشین تولید :محمد شاهدی، طراح گریم : آرمین اسماعیلی، آهنگساز: علی راست گفتار، تدوین: علیرضا رضایی، عکاس : هاشم عطا ، طراح صحنه و لباس : نیلوفر راست گفتار ، صدا بردار : مسعود دادگری ، دستیار اول کارگردان  و برنامه ریز : امیر حسین غفاری ، مجری طرح : نجمه قربانی ، مدیر تدارکات : علی  حسن زاده  و جمشید فروزانی .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.