چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

در گفتگوی عنصری با سینماپرس عنوان شد

درخواست پروانه ساخت برای «پینوکیو و عمو سردار»/ «گیتا» اوایل سال آینده کلید می خورد

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری تهیه کننده سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «گیتا» در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: به تازگی برای فیلم سینمایی «پینوکیو و عمو سردار» در خواست پروانه ساخت داده ام.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: همزمان بخشی از پیش تولید فیلم «پینوکیو و عمو سردار» را آغاز کرده ایم ، فیلم کاملا بومی است و قرار است کلیه لوکیشن های این فیلم در شهر بوشهر جلوی دوربین برود.

تهیه کننده «یک تکه نان» در مورد رسیدن این فیلم به جشنواره فیلم فجر گفت: تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم اما اگر نشد به هیچ وجه  کیفیت فیلم را قربانی حضور در جشنواره نخواهیم کرد.

تهیه کننده «اقیلما» در ادامه افزود: برای جذب سرمایه گذار به زودی با بخش خصوصی و بنیاد سینمایی فارابی وارد مذاکره خواهیم شد.

عنصری به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم از  نظر داستان موضوعی کاملا نو با درون‌مایه طنز دارد.قهرمان قصه «پینوکیو و عمو سردار» نوجوانان هستند ، تاریخ بوشهر و چهره برجسته ای چون رئیسعلی دلواری از زبان آنان روایت می‌شود.

عنصری در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «گیتا» ساخته مسعود مددی نیز گفت: این فیلم در مرحله پیش تولید و جذب سرمایه است  و قرار است اوایل سال آینده جلوی دوربین برود.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: «گیتا» یک درام اجتماعی است و قصه یک مادر و فرزند است که پیام فیلم متمرکز بر شکل روابط این دو نفر مطرح می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.