شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

محمود غلامی در گفتگو با سینماپرس

«ترانه شرقی» اوایل سال آینده اکران می شود/ نگارش سریال زندگی شهید بروجردی ادامه دارد

شهید بروجردی

سینماپرس: محمود غلامی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «ترانه شرقی» در اوایل سال آینده و ادامه نگارش سریال «مردان دره گرگ» با محوریت زندگی شهید بروجردی خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته پروانه نمایش فیلم سینمایی «ترانه شرقی» به کارگردانی احسان صدیقی را دریافت کرده ایم و قرار است اوایل سال آینده این فیلم را به اکران عمومی درآوریم. 

بنابراین گزارش، فیلم داستان قصه احمد و رخساره زوجی است که سال ها با هم زندگی کرده و حالا در اثر یک اتفاق رخساره  دچار فراموشی شده و احمد از او پرستاری می کند، او برای تامین مخارج زندگی مجبور است با سن بالایی که دارد کار کند و این مسئله باعث مشکلات دیگری می‌شود.

بازیگر نقش اصلی زن در این فیلم سینمایی پروانه معصومی  است و کریم اکبری مبارکه  نیز در نقش اصلی مرد بازی کرده است.

سرمایه‌گذار این پروژه فاطمه شیری است و نازنین فراهانی، رامسین کبریتی، آرتینا سامیه، اصغر هندی، مرتضی یونس زاده و نکیسا نعمت زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود:  در حال نگارش سریال شهید بروجردی هستیم که قرار است جمال شورجه آن را کارگردانی کند و تهیه کنندگی این سریال الف ویژه سیما نیز بر عهده من است.

غلامی  ادامه داد: امیر جه‌دوست، امیرعباس ترابی و مهدی کیا نویسندگان فیلمنامه هستند که این گروه زیر نظر خود من به نگارش فیلمنامه مشغول هستند.

نویسنده «حقیقت گمشده» اظهار کرد: مجموعه «شهید بروجردی» به عنوان «مردان دره گرگ» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و تاکنون نگارش دو فصل از پنج فصل  این سریال به اتمام رسیده است.

غلامی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بازیگری را برای نقش شهید بروجردی در نظر نداریم و با تکمیل فیلمنامه برای بازیگران این فیلم اقدام خواهیم کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «دل بیقرار» در پایان این گفتگو اظهار داشت: به محض اینکه سازمان صدا و سیما منابع مالی این سریال را اعلام کند، فصل اول این سریال را کلید خواهیم زد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.