جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

کارگردان «باج»: بودجه تولید کارهای مورد دلخواهم تأمین شده است/ در انتظار مجوز های لازم هستم

بهمن گودرزی کارگردان شیش و بش در خبرگزاری سینمای ایران

سینماپرس: بهمن گودرزی کارگردان سینما و تلویزیون از تازه ترین کارهای خود خبر داد و گفت: « بودجه سه کار فیلم و ویئو وسریال مورد دلخواهم تأمین شده و تنها در انتظار صدور مجوزهای لازم هستم.»

گودرزی در ادامه در گفتگو با خبرنگار سینماپرس بیان داشت: «یک فیلم سینمایی، یک فیلم برای تولید در شبکه نمایش خانگی و یک سریال را در دست تولید دارم. تمامی مراحل مربوط به مجوز را انجام داده ام و منتظر صادر شدن پروانه ساخت هر یک از این آثار هستم و هر ۳ کار را بعد از صدور پروانه ساخت خواهم ساخت.»

کارگردان فیلم «شیش و بش» در ادامه پیرامون زمان انتشار فیلم «باج» در شبکه نمایش خانگی، اظهار داشت: «کارهای لازم جهت انتشار فیلم در حوزه نمایش خانگی را انجام داده ام و درخواست پروانه نمایش را به اداره مربوطه در وزارتفرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده ام؛ با این حال فیلم «باج» بدون هیچ گونه تغییری نسبت به نسخه سینمایی در اواخر آذرماه در شبکه نمایش خانگی و توسط شرکت تصویر دنیای هنر منتشر خواهد شد.»

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی در نوبت اکران عمومی قرار دارد.

در خلاصه داستان «باج» که فيلمنامه آن توسط خود گودرزي نگارش شده آمده: حق الناس هميشه پول نيست. بعضي وقتا دل است... دلي که بايد مي دادي و ندادي...

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.