شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

همراه با تولید یک فیلم اول

ستاره اسکندری: با «نزدیکتر» به جشنواره فیلم فجر می آیم/ امیدوارم رئیس جدید رسانه ملی کیفیت را فدای کمیت نکند

ستاره اسکندری*

سینماپرس: ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون ایران در مورد جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی احمدی هستم که اولین تجربه فیلمسازی ایشان در سینما است و تمامی تلاش گروه این است که رونمایی فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر صورت بگیرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد داستان این فیلم اظهار داشت: «نزدیکتر» داستان یک خانواده است که بعد از مدت ها دوباره دور هم جمع می شوند و بعد از اینکه به هم می رسند با یک مشکل جدی مواجه می شوند که بقیه داستان فیلم حول محور برون رفت از این معضل می گذرد.

بازیگر فیلم سینمایی «قصه پریا» در مورد سایر بازیگران «نزدیکتر» گفت: در این فیلم در خدمت بسیاری از همکاران خوبم از جمله پارسا پیروزفر، صابر ابر، پگاه آهنگرانی، شیرین یزدانبخش و نازنین فراهانی هستم و فعلاً درگیر ضبط بخش های شبانه این فیلم هستیم. حضور در این فیلم برای من تجربه جدیدی است و خوشحالم از اینکه با یک کارگردان خوش فکر همکاری می کنم. بعد از چندین سال دوری از سینما به دلیل فیلم‌نامه خوب این اثر علاقمند به بازی در این فیلم شدم و امیدوارم که نتیجه کار برای مخاطبان هم رضایت بخش باشد.

این بازیگر سپس در مورد دلایل کمرنگ بودن حضورش در حوزه تلویزیون با اشاره به این نکته که آثار تولید شده در تلویزیون طی سال های اخیر از کیفیت به شدت پایینی برخوردار بوده اند گفت: دوری از تلویزیون برای من دلایل مختلفی دارد که از جمله آن ها شتاب زدگی ساخت سریال توسط تهیه کنندگان اینگونه آثار است به نحوی که در اکثر موارد باعث می شد آن ها تنها به کمیت توجه داشته باشند و کیفیت را فدای کمیت کنند و به همین دلیل من تصمیم گرفتم تا برای مدتی از تلویزیون دوری کنم.

بازیگر سریال محبوب «نرگس» در ادامه ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید سازمان صدا و سیما گفت: توقع من به عنوان یک بازیگر پرکار تلویزیون از مدیریت جدید سازمان صدا و سیما این است که ایشان با یک انرژی تازه و نگاهی نو به تولیدات تلویزیون داشته باشند و هیچگاه کمیت برایشان مهمتر از کیفیت نشود. مدیران ارشد سازمان صدا و سیما باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که یکی از معضلات اصلی ما در تولیدات آثار تلویزیونی کمبود نگاه های نو برای جذب مخاطبانی است که با سیل سریال ها و فیلم های خارجی روبرو هستند و نمی توان با همان تفکرات و اندیشه های ده ها سال قبل مخاطب فهیم امروزی را وادار به تماشای سریال ها کرد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: چندی پیش نمایش «هم هوایی» با بازی من در تالار حافظ روی صحنه بود که از ۱۱ آذر ماه این نمایش در سالن اکو مجدداً اجراهای خود را آغاز خواهد کرد با این تفاوت که باران کوثری به دلیل عدم حضور سارا بهرامی بازیگر پیشین این نمایش با ما همکاری خواهد داشت. کارگردانی «هم هوایی» را افسانه ماهیان بر عهده دارد و مهین صدری نویسندگی این مونولوگ گویی را که قصه ۳ زن امروزی است بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.