دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

فیلم رئیس شورای صنفی نمایش هم به مشکل مالی برخورد

فیلم سینمایی رخ دیوانه*

تسنیم: ابوالحسن داودی کارگردان «رخ دیوانه» گفت: مونتاژ فیلم سینمایی «رخ دیوانه» تمام شده ولی به خاطر برخی مشکلات مالی، فعلاً پروژه این فیلم متوقف شده است و مراحل صداگذاری و موسیقی را شروع نکردیم.

ابوالحسن داودی کارگردان «رخ دیوانه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور یا عدم حضور «رخ دیوانه» در جشنواره فیلم فجر گفت: مراحل مونتاژ فیلم «رخ دیوانه» تمام شده است ولی به خاطر برخی از مشکلات مالی، فعلا پروژه «رخ دیوانه» متوقف شده است.

وی همچنین گفت: برای صداگذاری و موسیقی فیلم «رخ دیوانه» مذاکراتی را انجام دادیم ولی قراردادی نبستیم. امیدواریم که مشکلات مالی فیلم برطرف شود تا فیلم هم به جشنواره فیلم فجر برسد.

داودی افزود: فرم جشنواره فیلم فجر را در آخرین لحظات پرکردیم ولی حضور فیلم بستگی به برطرف شدن همین مشکلات مالی دارد.

بنیاد سینمایی فارابی و بیتا منصوری تهیه کننده فیلم، سرمایه گذاران «رخ دیوانه» هستند. مراحل فیلم‌برداری «رخ دیوانه» اواخر مردادماه امسال، پس از ۶۲ جلسه به پایان رسید.

فیلمنامه «رخ دیوانه» را محمدرضا گوهری (بر اساس طرحی از ابوالحسن داودی) نوشته و تهیه کنندگی فیلم را بیتا منصوری برعهده دارد. «رخ دیوانه» داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می زند.

بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، امیر محمد زند، نازنین بیاتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی رخ دیوانه با مدیریت فیلمبرداری  فرشاد محمدی از خرداد ماه آغاز شد. عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان : ابوالحسن داودی، نویسنده فیلمنامه : محمدرضا گوهری براساس طرحی از ابوالحسن داودی، تهیه کننده: بیتا منصوری، سرمایه گذاران: بیتا منصوری، بنیاد سینمایی فارابی، مدیر فیلمبرداری : فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: نظام کیایی،   تدوینگر : بهرام دهقانی، طراح چهره پردازی : مهری شیرازی، طراحان صحنه و لباس : شهریار کلهر، مجید لیلاجی، منشی صحنه :نفیسه ذاکری.

«زادبوم»، «تقاطع»، «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰»، «مرد بارانی» و «من زمین را دوست دارم» از جمله آثاری است که در کارنامه کارگردانی ابوالحسن داوودی دیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.