سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

گره کور پروژه «لاله» به دست چه کسی باز می شود؟

وقتی که مرکز گسترش برای حل مشکلات یک فیلم خواهان حکمیت سازمان بازرسی می‌شود!

طباطبایی نژاد-لاله-رضاداد

سینماپرس: طباطبایی نژاد مدیر مرکز گسترش در نشست خبری خود گفت: به سازمان بازرسی نامه زده‌ایم و منتظر نظر نهایی آنان هستیم تا هر رأیی که بدهند آن را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخشی از نشست رسانه ای جشنواره "سینما حقیقت" که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: آقای نیک نژاد هیچ وقت ادعای خودش را ثابت نکرده که رایت فیلم "لاله" در اختیار اوست. من هم بعنوان یک مدیر دولتی اجازه ندارم که به حرف التماس کنم چون مسئول قوانین هستم و آن را هم رعایت می‌کنم. من وکیل مردم هستم.

وی افزود: آقای نیک نژاد برای صحت ادعای خودشان باید رایت را در اختیار ما بگذارد. وی مردادماه نامه ای به حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی نوشت تا حکمی را انتخاب کند و در نهایت هرچه او بگوید خود کارگردان و مرکز گسترش بپذیرند. ولی وقتی آقای رضاداد(حکم) نظرش را اعلام کرد باز اسدالله نیک نژاد حکمیت او را هم نپذیرفت.

طباطبایی نژاد خبر داد؛ ما به تازگی نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور فرستادیم و اعلام کردیم که آنها تحقیقات را روی این پروژه انجام بدهد و به ما بگویند که تکلیف چیست.

وی همچنین گفت: اگر سازمان بازرسی به ما اجازه تغییر کارگردان را بدهد ما این کار را می‌کنیم و اگر  هم بگوید که پروژه متوقف شود باز هم آن را قبول می‌کنیم. درحال حاضر منتظر نظر قطعی سازمان بازرسی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.