چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

رکوردزنی در سینمای ایران

فیلمبرداری «خنده های آتوسا» برای نخستین بار تنها در چهار جلسه پایان یافت

فیلم سینمایی «خنده های آتوسا»

سینماپرس: فيلمبرداری «خنده های آتوسا» امروز و پس از چهار جلسه به پایان می رسد.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فيلم سينمايي «خنده هاي آتوسا» به کارگرداني عليرضا فريد و تهيه کنندگي امير پورکيان امروز پس از چهار جلسه در یک واگن قطار در حال حرکت با حضور تمام بازیگران به پایان می رسد که در تاریخ سینمای ایران یک رکورد محسوب می شود.

پورکیان تهیه کننده این فیلم درباره نحوه برنامه ریزی فیلمبرداری گفت: «پیش تولید فیلم به مدت سه ماه به طول انجامید و یک مهندسی خاص و طراحی از قبل انجام شده صورت گرفت تا بتوانیم فیلمبرداری را در پایان امروز و در روز چهارم تولید به پایان برسانیم».
او اضافه کرد: «ضمن اینکه طی ماه گذشته نیز فیلمبرداری یک بار به صورت آزمایشی همراه با بازیگران تئاتر و فیلمبردار پروژه آغاز و بعد از تکمیل لیست نهایی بازیگران نیز جلسات تمرینی همراه با بازیگران اصلی در قطار برگزار شد».
پورکیان در پایان گفت: «بعد از پایان فیلمبرداری تدوین از فردا توسط سیامک مهماندوست آغاز می شود. صداگذاری و ساخت موسیقی نیز از هفته آینده با انتخاب صداگذار و آهنگساز آغاز می شود. ضمن اینکه فیلم قطعاً به جشنواره فیلم فجر سال جاری خواهد رسید».
باران کوثري، محمدرضا فروتن، پژمان بازغي، بهار نوحيان، امير جديدي، حسام شجاعي، آزاده ميرزايي، فريبا آهنگ، اشکان مهري، نازنين صبري و هومن اطيابي همراه با استوارت دنيسون بازيگر و کارگردان انگليسي بازيگران اصلي اين فيلم هستند.
در خلاصه داستان «خنده هاي آتوسا» آمده: مرجان، موسي، آتوسا، استوارت، شيلا، احسان، بهزاد، شيرين و دکتر طاهري همگي مسافران قطار تهران استانبول هستند ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.