چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس :

امکان اجرای تئاتر مقاومت در ۲۲ منطقه تهران فراهم می‌شود

حفیظ الله رفیعی

سینماپرس: مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برنامه ­های ویژه این انجمن جهت حمایت از تئاتر مقاومت ویژه استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش سینماپرس، حفیظ اله رفیعی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این باره گفت: در راستای برنامه­‌ریزی و سیاست­گذاری جدید انجمن جهت حمایت حداکثری از آثار تئاتر مقاومت که شامل نمایش و نمایشنامه می شوند، این انجمن برای نقاط ۲۲ گانه شهر تهران و شهرستان‌­های این استان برنامه ویژه‌­ای دارد به این ترتیب که علاقمندان می­ توانند با ارائه آثار خود به انجمن و در صورت تایید، آثار خود را در همه مناطق شهر تهران روی صحنه ببرند.

وی افزود: نگاه ما به حمایت از آثار، کیفی است و هیچ­گاه به دنبال نگاه کمی نبوده‌­ایم و از آثاری که با محورهای مورد نظر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همخوانی داشته باشند حمایت مادی و معنوی انجام خواهیم داد. بنا داریم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آثاری را که با اهداف انجمن همخوانی داشته باشند در مناطق مختلف شهر و استان تهران و در فرهنگسراهای سراسر استان برای عموم علاقمندان روی صحنه ببریم.

رفیعی عنوان کرد: علاقمندان و هنرمندان می­‌توانند از ظرفیت­‌های موجود در انجمن برای ارائه آثار خود (نمایش و متون نمایشی) استفاده کنند. انجمن تئاتر این قابلیت را دارد که در حوزه تولید و نشر یاریگر هنرمندان متعهد و علاقمندان به هنر مقاومت باشد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای ادامه نشست­ های تخصصی این انجمن با حضور کارشناسان، صاحب نظران و اساتید سرشناس درحوزه مباحث نظری در سه ماهه پایانی سال خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.