چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

دبیر کل ستاد صیانت از آثار سینمایی خبر داد:

تشکیل پرونده موسسات ویدیو رسانه متخلف در ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر آثار غیرمجاز

سید مصطفی ابطحی، دبیر ستاد مبارزه با عرضه غیر مجاز آثار

سینماپرس: دبیر کل ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز از تشکیل پرونده موسسات متخلف در تولید لوح فشرده و توزیع آثار به اصطلاح میجر در این ستاد و تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به این تخلف با حضور دکتر حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «سید مصطفی ابطحی» با اشاره به تخلفات صورت گرفته از سوی برخی موسسات ویدیو رسانه در تولید و توزیع غیر قانونی آثار خارجی بصری شامل انیمیشن و فیلم های سینمایی افزود: ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز سینمایی، با موسسات متخلف در این زمینه که اقدام به توزیع آثار یاد شده بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردند برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به این تخلف با حضور رییس سازمان سینمایی توضیح داد: پرونده تخلف موسسات یاد شده در ستاد صیانت و مبارزه با تکثیر و عرضه غیر مجاز تشکیل شده و پس از بررسی های لازم، رای موسسات متخلف از سوی این ستاد اعلام خواهد شد.

ابطحی اظهار امیدواری کرد با همراهی اهالی سینما، موسسات ویدیو رسانه و تهیه کنندگان دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم و زمینه برای بهبود هرچه بیشتر شبکه نمایش خانگی با همراهی موسسات ویدیو رسانه فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.