شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

سعید سعدی اعلام کرد:

«قندون جهیزیه» صاحب موسیقی شد/ «بیگانه» هفته آینده در گروه آزاد اکران می شود

سعید سعدی*

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده سینما صبح امروز از آغاز ساخت موسیقی فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» توسط میلاد عمرانلو و اکران فیلم سینمایی «بیگانه» از هفته آینده در گروه آزاد خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور اظهار داشت:  به تازگی تدوین این فیلم توسط مهدی سعدی به پایان رسیده است و فیلم توسط آرش قاسمی وارد مرحله صداگذاری شده است.

تهیه کننده «آلزایمر» در ادامه افزود: همزمان با صداگذاری، ساخت موسیقی این فیلم توسط میلاد عمرانلو سرپرست گروه «آوازی تهران» نیز آغاز شده است.

سعدی در مورد مضمون فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» توضیح داد: این اثر سینمایی درباره قضاوت است. دلیل انتخاب این موضوع  نیز این است که در جامعه امروز ما  قضاوت عجولانه آسیبی جدی محسوب می‌شود. این رویکرد نابهنجار جدا از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به کانون خانواده هم صدمه زده است. گواه بارز این ادعا آمار بالای طلاق در جامعه است.

تهیه کننده «آرایش غلیظ» در ادامه بیان داشت: همه سکانس های این فیلم سینمایی در تهران جلوی دوربین مسعود سلامی رفته است و ما امیدواریم فیلم به تأیید هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر برسد.

بنابراین گزارش،  صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، حسن عباسی، وحید نفر، حیدر زرقومی و نیز اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد و کریم اکبری مبارکه در این فیلم به ایفای نقش‌ پرداخته اند.

سعدی درباره داستان «قندون جهیزیه» گفت: عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه‌ای مستاجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است، اما عطا می‌خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه او با عدم توانایی مالی مواجه است و ...

عوامل فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: علی ملاقلی‌پور، مشاور کارگردان: بهرام توکلی، مشاور پروژه: دکتر محمدرضا شجاعی، سرمایه‌گذاران: شرکت سینمایی فدک فیلم-سهند ترابی، تهیه‌کننده: سعید سعدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی قپانی، دستیاران: فرید یزدانی - محمدجواد سعدی، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، دستیار اول فیلمبردار: امید رخ‌افروز، گروه تصویر: هادی منوچهرپناه - کیوان ارجمند - مهرداد کاظمی - احمد صادقیان - آرمین عجزی، عکاس: سمیه میری، تصویربردار پشت صحنه: مجتبی تهوّری، صدابردار: حسین بشاش، و ... .

وی همچنین در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: پخش نسیم صبا بر عهده ما است و قرار است از هفته آینده فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی را در گروه آزاد به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بیگانه» پنجمین اثر بهرام توکلی است که طی آن زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشتشان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد را به تصویر می‌کشد.

 مهناز افشار، پانته آبهرام، امیر جعفری، هومن برق نورد، علی صالحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.