جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

سینماپرس و سید هادی محقق

«ممیرو» آماده نمایش شد/ فیلمی با حضور بازیگر نوجوان «تنهای تنها...» که حرفی برای گفتن ندارد!؟

 سیدهادی محقق*

سینماپرس: سید هادی محقق کارگردان سینما صبح امروز از سپری شدن مراحل فنی دومین ساخته بلند خود به نام «ممیرو» خبر داد.

وی  به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری این فیلم را  بعد از ۳۴ روز فیلمبرداری در لرستان به پایان رسانده ام. 

محقق در ادامه افزود: تولید فیلم سینمایی «ممیرو» تقریباً کار سختی بود چرا که این فیلم محصول سینمای مسقل است و با هزینه شخصی تولید شده است.

کارگردان «او خوب سنگ میزند» در ادامه بیان داشت: «ممیرو» هم اکنون آماده نمایش است، آرش قاسمی (صداگذاری)، مجید برزگر (تدوین) و سامان مجد وفایی (اصلاح رنگ) این فیلم را انجام داده اند ضمن اینکه این فیلم فاقد موسیقی متن است.

 محقق یادآور شد: ما برای فیلم سینمایی «ممیرو» فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و در صورت تایید هیئت انتخاب اولین رونمایی از این فیلم در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

وی در پایان این گفتگو در مورد مضمون این فیلم نیز توضیح داد: «ممیرو» در زبان لری به معنای نامیرا است به این معنا که قرار نیست شخصیت اول فیلم بمیرد. در ابتدا قرار بود از میان بچه های مدرسه‌ای شخصیت اول مد نظر خود را که یک نوجوان است انتخاب کنیم اما به نتیجه نرسیدیم و در نهایت «میثم فرهومند» که سابقه بازی در فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی  را نیز داشت را برای نقش اول فیلم که دیالوگ هم ندارد، انتخاب کرده ام.

گزارش سینماپرس حاکیست انتخاب سید هادی محقق نسبت به این بازیگر نوجوان خوش لهجه در این فیلم و بدون گفتار در حالی صورت گرفته است که لهجه جنوبی وی در فیلم «تنهای تنهای تنها» بسیاری از مخاطبین را جذب کرده بود.

برپایه این گزارش، «ممیرو» داستانی انسانی را روایت می‌کند که در طول زندگی‌اش بازخورد اعمال خود را پس می‌دهد و دارای مضمون اخلاقی است.

سایر عوامل تولید فیلم هم عبارتنداز:

سید رضا محقق (تهیه کننده)،هادی محقق (نویسنده وکارگردان)، روزبه رایگا(فیلمبردار) ،علی مربی (مشاورهنری)،مجید برزگر (تدوین)،حامد غلامی (مدیر تولید)، آزاده فیروزبخت (منشی صحنه)، حسین قزلباش (طراح صحنه ولباس)، میلاد معتمدی فر(مشاوررسانه‌ای)، سیدهادی دیباجی (دستیار و برنامه‌ریز)،پدرام زرگر (طراح گریم)،علی عدالت دوست (صدابردار) ،دکتر شهرام خرازی ها(مشاور پزشکی)، فرید ناظرفصیحی(مدیر جلوه های بصری)، نیلوفر اینالو(دستیار۲کارگردان)، سعیده شریعتی(عکاس) .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.