یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

فیلمی با محوریت «موسیقی»، «شهر» و «عشق»

«به پشت سر نگاه نکن»؛ دهمین فیلم قاسم جعفری با آغاز فصل سرما جلوی دوربین می رود

قاسم جعفری

سینماپرس: قاسم جعفری در پی صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «به پشت سر نگاه نکن» گفت: این فیلم با آغاز فصل سرما جلوی دوربین می رود

کارگردان فیلم سینمایی «پروانگی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «به پشت سر نگاه نکن» داستان امید دوباره است. قصه آدم هایی در این شهر که نمی خواهند به ته خط برسند و به هر دست آویزی چنگ می زنند تا بمانند و ماندگار شوند. برای مازیار و فروغ موسیقی شاید فقط یک بهانه باشد. راه ارتباط نزدیک تر و صمیمی تر با مردمی که غرق روزمرگی شده اند و دیگران را نمی شنوند. آن ها فکر می کنند آدم ها گاهی باید یاد بگیرند آنچه را که پشت سر گذاشته اند، در همان گذشته بگذارند و به مقصد فکر کنند. گاهی هم لازم است به پشت سر نگاه نکرد!

جعفری «به پشت سرنگاه نکن» را دهمین فیلم سینمایی خود خواند و گفت: این دومین همکاری من با خسرو نقیبی به عنوان فیلمنامه نویس است که پیش از این با وی در «عین شین قاف» که اینک آماده نمایش شده است همکاری داشتم.

وی در مورد روند تولید این فیلم اظهار داشت: داستان این فیلم خیابانی در زمستان تهران می گذرد و گروه این روزها در حال پش تولید و انتخاب بازیگران اصلی کار برای آغاز فیلمبرداری با شروع فصل سرما است و هنوز حضور هیچیک از عوامل این فیلم قطعی نشده است.

جعفری در عین حال از روابط عمومی سازمان سینمایی انتقاد کرد و گفت: صبح امروز سازمان سینمایی این خبر را رسانه ای کرده اما متأسفانه نام فیلم را به اشتباه «به پشت سر نگاه کن» درج کرده اند که به این وسیله اصلاح می نمایم. 

گفتنی است؛ قاسم جعفری پیش از ان فیلم هایی همچون «دختران»، «مجنون لیلی»، «قاصدک» و... را ساخته است. «همسفر»، «خط قرمز» و «مسافری از هند» از جمله آثار تلویزیونی این کارگردان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.