سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

روزهای پر کار «حسن نجفی»

از صدور پروانه نمایش «اسب ها همچنان می تازند» تا تلاش برای رساندن «شرفناز» به جشنواره فیلم فجر

حسن نجفی کارگردان در نشست خبری فیلم آسمان هشتم

سینماپرس: حسن نجفی کارگردان سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش «اسب ها همچنان می تازند» و سپردن پخش این فیلم به شرکت نیمروز خبر داد و گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا «شرفناز» برای جشنواره فیلم فجر آماده شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: تمام مراحل فنی فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» طی شده است،  علی حشمت نیا (تدوین) و حسین قورچیان (صداگذاری) این فیلم را انجام داده اند. 

کارگردان «سهم گمشده» در ادامه افزود: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» صادر شده است و ما این فیلم را برای اکران عمومی به دفتر پخش نیمروز به مدیریت مهدی صباغ زاده سپرده ایم تا در زمان مناسبی به اکران عمومی درآید.

برپایه این گزارش، در فیلم سینمایی «اسب‌ها همچنان می‌تازند» سعید راد، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده، شیوا مکینیان، ضرغام استادی اصل، مهتاب شکریان، صبا سهیلی، سمیه رمضانی، امیررضا گیتی بان، منیژه مهتاج الفضل، یزدان آخوندی و آرشان استادی اصل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره «بایرام» مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می شود و خیابان های تهران صحنه تاخت و تاز اوست.

وی همچنین در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «شرفناز» نیز گفت: حسین علیزاده همچنان در حال ساخت موسیقی این فیلم است و حسین قورچیان نیز صداگذار این فیلم را انجام می دهد اما جلوه های بصری این فیلم باقی مانده است.

کارگردان «آسمان هشتم» یادآور شد: ما فرم حضور این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر پر کرده ایم و تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم را به جشنواره برسانیم اما اگر این اتفاق رخ نداد ، تمام تلاش گروه این است که فیلم سینمایی «شرفناز» یک اثر آبرومندی شود.

بنابراین گزارش، حمیرا ریاضی، ضرغام استادی اصل، علی اوسیوند، ایوب افشار، سعید گل بچه، خلیل خانی و یاسمن اوسیوند همراه با تعدادی از هنرمندان بومی منطقه بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم چندی قبل با عنوان «راحله» از اداره نظارت و ارزشیابی مجوز ساخت گرفته بود که بعدا به «شرفناز» تغییر نام داد.

تهیه کنندگی «شرفناز» را در ابتدا جمال شورجه بر عهده داشت که در آغاز فیلمبرداری این فیلم تهیه کنندگی نیز به حسن نجفی واگذار شد.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صدابردار: فرخ فدایی، صداگذاری: حسین قوچیان، تدوین: حسین جشمت‌نیا، جلوه‌های ویژه: رضا ترکمان، مدیر تولید: میترا احمدی، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، عکاس: فاتح شافعی.

حسن نجفی در پایان این گفتگو در مورد سایر فعالیت های خود نیز گفت:  دو فیلمنامه با تم های اجتماعی را آماده دارم، یکی در حال بازنویسی است و قرار است که در ایران تولید شود و  دیگری پروژه ای مشترک است که با همکاری عواملی از یکی از کشورهای مسلمان همسایه در آینده ای نزدیک تولید خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.