جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

در مصاحبه با سینماپرس مطرح گردید

صدور پروانه نمایش برای «درمدت معلوم»/ رویا شریف: تمایلی برای اکران قبل از جشنواره فیلم فجر نداریم

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» صبح امروز از صدور پروانه نمایش این فیلم و پر کردن فرم حضور در جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمی با نام «درمدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی را پیش از عید نوروز شروع کردیم که فیلمبرداری آن با بازی اکبر عبدی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و جواد عزتی به اتمام رسیده است.

تهیه کننده «اکباتان» در ادامه افزود: مراحل فنی این فیلم توسط حسن ایوبی (تدوین)، حسین ابوالصدق (صداگذاری)، آریا عظیمی نژاد (ساخت موسیقی) انجام شده است و به تازگی پروانه نمایش این فیلم اولی صادر شده است که البته علاقه ای به اکران فعلی آن نداریم.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» یادآور شد: ما برای این فیلم فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و در صورت تائید هیئت انتخاب اولین نمایش فیلم سینمایی «درمدت معلوم» در بخش فیلم اولی های جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

شریف در مورد فضا و لوکیشن های این فیلم نیز بیان داشت: فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به مشکلات پیرامون جوانان بعد از سن بلوغ می پردازد و لوکیشن های این فیلم در تهران و حوالی تهران بود که حدود یک و ماه نیم نیز فیلمبرداری این اثر به طول انجامید.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کنندگان: رویا شریف و سید محسن جاهد، مدیر فیلمبردار: سید محسن جاهد، صدابردار: فرخ فدایی، صداگذاری: حسین ابوالصدق ،گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد .

برپایه این گزارش، «رویا شریف» که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» ساخته مهرشاد کارخانی و «بهشت اینجاست» به کارگردانی حمید سلیمان  را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

 

نظرات

  • بلورچی ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۱
    0 0
    باسلام ضمن ارزوی موفقیت برای خانم رویا شریف درانتظاریم که هرچه زودترکارهای ایشون روببینیم
  • dj ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۱:۳۱
    0 0
    سلام منتظر موفقیتهای دیگر خانم شریف هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.