یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

در مصاحبه با سینماپرس اعلام شد

اطیابی برای «اشک آسمانی» در خواست پروانه ساخت داد/«مبارزان کوچک» یک ماه دیگر اکران می شود

سید داوود اطیابی*

سینماپرس: سید داود اطیابی کارگردان سینما از اکران «مبارزان کوچک» تا یک ماه آینده و درخواست پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «اشک آسمانی» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «مبارزان کوچک» مراحل نهایی خود را می پیماید و قرار است این فیلم که در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز به نمایش درآمده است از ماه آینده به اکران عمومی درآید.

اطیابی در ادامه افزود: پخش این فیلم به عهده موسسه پرده پنجم به مدیریت ناصر شعبانی است و قرار است همزمان با تهران در شهرهای کوچک و شهرستان ها نیز اکران سراسری داشته باشیم.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه این فیلم در ژانر کودک ساخته شده است در خصوص قصه  «مبارزان کوچک» گفت:  قصه این فیلم از آنجا شروع می شود که چند سارق خطرناک و حرفه ای با لباس های مبدل و به صورت انیمیشن دو بعدی کتیبه ای را از موزه ملی می دزدند و قصد خروج از کشور را دارند.

اطیابی یادآور شد: در ادامه داستان کتیبه به دست چند کودک و نوجوان در شمال کشور می افتد و این کودکان با یکدیگر عهد می بندند که تا رسیدن پلیس از کتیبه دفاع کنند. همین باعث می شود که بچه ها از تمام وسایل خود به عنوان سلاح استفاده کنند و این مسائل ایجاد طنز موقعیت می کند.

بنابراین گزارش، تهیه کننده این فیلم حبیب ا... کاسه ساز است و در این فیلم بازیگرانی چون: یوسف صیادی، شراره رخام، مهران رجبی، نعیمه نظام دوست، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی و مژگان ترانه بازی می‌کنند.

همچنین بازیگران خردسال این فیلم عبارتند از: سید علیرضا اطیابی، وانیا ستوده، آرمان یعقوبی و ستاره صادقی

وی در پایان این گفتگو در مورد کارهای آتی خود نیز گفت: به تازگی برای فیلم سینمایی «اشک آسمانی» به تهیه کنندگی داود رسولیان درخواست پروانه ساخت داده ایم و فیلمنامه در حال بازنویسی نهایی است.

گفتنی است، داستان فیلم سینمایی «اشک آسمانی» درباره پسر نوجوان یتیم از پدر و مادر است که به دلیل خصومت دایی اش با پدر این بچه مجهول النام باقی مانده است و این پسر با فردی به نام سید کاظم که یک جانباز و متولی امام زاده ای بر روی کوه است ارتباطی دوستانه و معنوی برقرار می کند و ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.