یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

داریوش بابائیان به خبرنگار ما اطلاع داد:

«چهار اصفهانی در بغداد» صاحب موسیقی شد/ «اشک و حسرت» ۱۰ روز دیگر در گروه آزاد اکران می شود

بابائیان

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما صبح از ساخت موسیقی «چهار اصفهانی در بغداد» توسط مهرداد بلوچیان و اکران «اشک و حسرت» تا ده روز آینده در گروه آزاد خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: بخش دوم فیلمبرداری فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» در اصفهان به پایان رسید و بلافاصله پس از اتمام فیلمبرداری مهدی دهقان (صداگذاری و تدوین) این فیلم را انجام داد. 

بابائیان در ادامه افزود: در حال حاضر مهرداد بلوچیان در حال ساخت موسیقی این فیلم است و تا ۱۰ رو دیگر این فیلم آماده نمایش می شود.

تهیه کننده «دزدان خیابان جردن» بیان داشت: ما برای این فیلم فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و در صورت تائید هئیت انتخاب اولین رونمایی از فیلم در جشنواره خواهد بود.

به گفته این تهیه کننده سینما، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز است که نویسندگی فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.

در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

بخشی از عوامل تولید «چهار اصفهانی در بغداد» عبارتند از:

سرمایه‌گذار: فرید فوده‌ای، شاه‌صناعی، فهیمه ساعی، فیلمبردار: مجتبی رحیمی،  صداگذاری و تدوین: مهدی دهقان ، ساخت موسیقی: مهرداد بلوچیان، مدیران تولید در تهران و اصفهان: فهیمه ساعی و حمید خرسند، مجری طرح: موسسه شکوفا فیلم، تهیه‌کننده: داریوش باباییان.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به برنامه های اکران شکوفا فیلم اشاره کرد و بیان داشت: قرار است فیلم سینمایی «اشک و سکوت» به کارگردانی اصغر نصیری را ده روز دیگر در گروه آزاد به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، در این فیلم لیلا بوشهری، زهرا اویسی، مینا جعفرزاده، کامران باختر، محمدرضا نیک سرشت، هماخاکپاش، بهار رسولی، و.... به ایفای نقش پرداخته اند.

۲۸ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی داریوش بابائیان به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «فراری از بگبو» ، «خواستگار محترم»، «بوی گندم» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.