چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

تازه های شبکه نمایش خانگی

ضعیف ترین فیلم پوراحمد به فضای ویدئویی آمد

کیومرث پوراحمد در نشست خبری فیلم «پنجاه قدم آخر» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: فیلم «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد توسط شرکت «هنرنمای پارسیان» صبح امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم نامه «پنجاه قدم آخر» که داستان سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد، توسط کیومرث پوراحمد و حبیب احمدزاده نوشته شده و تهیه کنندگی آن را سعید سعدی برعهده داشته است.

در این فیلم باباک حمیدیان، طنازطباطبایی، سلمان فرخنده و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان فیلم؛ سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد، که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند،

یکی از اتفاقات این فیلم، فیلمبرداری بیش از ۵۰ درصد آن در شهرنجف آباد، زادگاه پوراحمد است. این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که با حواشی بسیاری هم روبرو شد که از جمله آن می توان به اعتراض پوراحمد بعد از نمایش آن در نشست پرسش و پاسخ عوامل فیلم با اهالی رسانه اشاره کرد. پوراحمد در واکنش به سوالات مکرر درباره ضعف فیلم و منسجم نبودن آن اظهار کرد: «به هر حال «۵۰ قدم آخر» همین است. من مختصری در صدای آن دست می‌برم وگرنه فیلم همین است و کاریش نمی‌شود، کرد. اگر کسی قسمت دوم آن را دوست ندارد من معذرت می‌خواهم.»

«پنجاه قدم آخر» در زمان اکران عمومی مورد انتقاد بسیاری از منتقدان و نویسندگان سینمایی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.