یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

سینماپرس و تشریح فعالیتهای امیر سید زاده

از ارسال دومین فیلم کارگردان«مهمونی کامی» به جشنواره فیلم فجر تا درخواست اکران «ناخواسته» برای عید نوروز ۹۴

سید امیر سیدزاده

سینماپرس: سید امیر سید زاده تهیه کننده سینما صبح امروز از ارسال «مادر قلب اتمی» به جشنواره فیلم فجر و همچنین اکران فیلم جدید برزو نیک نژاد در عید ۹۴ با خبرنگار سینماپرس سخن گفت.

وی در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمد زاده مراحل فنی خود را طی کرده است و ما این فیلم را به جشنواره فیلم فجر  ارسال کردیم و امیدواریم در بخش اصلی مورد پذیرش قرار گیرد.

  بنابراین گزارش، داستان فیلم احمدزاده در یک شب تا صبح اتفاق می افتد که تماما در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است. فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. این دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است که هنوز موفق به دریافت مجوز برای نمایش عمومی نشده است.

بنابراین گزارش، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمد رضا گلزار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده «سه و نیم» در ادامه افزود: دو فیلم سینمایی «خانم» ساخته تینا پاکروان و «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی نیز که اکرانشان در تهران و شهرستان تمام شده است را برای پخش در شبکه ویدئویی به موسسه رسانه های تصویری حوزه هنری سپرده ایم.

سید زاده ادامه داد: در هفته گذشته در خواست اکران  فیلم سینمایی «ناخواسته» ساخته برزو نیک نژاد را برای اکران نوروز سال ۹۴ ارائه دادیم ترجیح میدهیم به جای سینماهای خاص این فیلم همزمان با ایام فاطمیه سال آینده به اکران عمومی درآید.

به گفته این تهیه کننده سینما،  پخش فیلم سینمایی «ناخواسته» بر عهده شرکت مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی است.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده، و همچنین ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.

وی در پایان این گفتگو در مورد فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» ساخته سامان سالور نیز گفت: برای این فیلم هم جلسات متعددی با وزارت  ارشاد داشته ایم و امیدواریم بتوانیم بعد از صدور مجوز نمایش این فیلم آن را در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآوریم.

فیلم های «سه ونیم» ساخته نقی نعمتی، «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی و «آمین خواهیم خواهیم گفت» ساخته سامان سالور و ... در کارنامه تهیه کنندگی سید امیر سید زاده به ثبت رسیده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.