چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«جبرائیل فیلم» و اکران «عاشق ها ایستاده می‌میرند» و «گورداله و عمه غوله»؛ بهمن ماه در گروه آزاد

محسن صادقی*

سینماپرس: محسن صادقی، مدیر عامل پخش موسسه جبرائیل فیلم از اکران دو فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می میرند» و «گرداله و عمه غوله» در بهمن ماه در گروه آزاد سخن گفت.

 وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فیلم سینمایی «گرداله و عمه غوله» به کارگردانی نادره ترکمانی از تاریخ اول  بهمن ماه در گروه آزاد به نمایش درآید.

 برپایه این گزارش، «گرداله و عمه غوله» داستان بچه‌ زرنگی را روایت می‌کند که در شرایطی سخت گرفتار شده است. این افسانه به شکل‌های مختلف در کشور روایت شده است.

وی یادآور شد: فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی نیز که به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده است از ۲۳ بهمن ماه در گروه آزاد اکران خواهد شد.

 برپیاه این گزارش، قسمت‌ عمده‌ای از «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» در کردستان عراق فیلمبرداری شده است و از بازیگران مطرح سینمای کردستان عراق در آن ایفای نقش کرده اند.

سروش صحت و پوریا پورسرخ و لعیا زنگنه و شوان عطوف از بازیگران مطرح  این فیلم هستند؛ در خلاصه داستان «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» آمده است: عاشق‌ها ایستاده می میرند روایتی واقعی از داستانی است که گاهی دشمن ما انسان‌ها از برادر به ما نزدیک تر می شود و بعید نیست اگر که برادر ما از دشمن به ما دورتر شود.

وی خاطر نشان ساخت: همچنین فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» ساخته انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سعید سید زاده از فردا ۲۶ بهمن ماه در گروه آزاد اکران خود را آغاز می کند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی»، داستان زندگی شهید علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند.

حامد کمیلی و محمود پاک نیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: همچنان پیگیر اکران فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را نیز به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، موسسه «جبرائیل فیلم» تاکنون پخش فیلم های «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی، «پایان نامه» ساخته حامد کلاهداری، «پنجشنبه آخر ماه» ساخته ماشاء الله شاهمرادی زاده، «سلام بر فرشتگان» ساخته فرزاد اژدری، «شب واقعه» ساخته شهرام اسدی و ... را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.