پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

مسافر آستانه از قطار مدیران سازمان سینمایی پیاده می‌شود؟!

حسین مسافر آستانه در هفتمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

فارس: در پی بالاگرفتن اختلافات بین «حسین مسافر آستانه» مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، به نظر می‌رسد مسافرآستانه هم به زودی از جمع قطار مدیران سینمایی پیاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در پی تصمیمات  رئیس سازمان سینمایی درباره کوچک سازی بنیاد سینمایی فارابی و موسسه رسانه‌های تصویری اختلاف میان مدیران این دو موسسه با رئیس سازمان سینمایی افزایش یافته است، به طوریکه به زودی باید شاهد خروج مسافرآستانه از جمع مدیران سینمایی باشیم.

براساس این گزارش،فعالیت موسسه رسانه های تصویری با صلب اجازه خرید فیلم از این موسسه روز به روز کاهش یافت و از سوی دیگر با تصمیم سازمان سینمایی قرار شد بین‌الملل به صورت یک ارگان واحد فعالیت کند به همین منظور مسافر آستانه عملا فعالیت خاصی در رسانه‌های تصویری نداشت او  بارها تصمیم بر قطع همکاری با سازمان سینمایی گرفته بود اما  روز گذشته استعفای رسمی خود  را به رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد.

از مدت‌ها قبل اخباری مبنی بر اختلاف نظر میان مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و رئیس سازمان سینمایی شنیده می‌شد که بخصوص با صحبت‌های چند ماه قبل وزیر ارشاد مبنی بر انحلال این موسسه شکل‌جدی‌تری به خود گرفته است، اما به گفته برخی از منابع آگاه ادغام وظایف بخش بین‌الملل رسانه‌های تصویری با مدیریت بین‌الملل سینما و مشخص نبودن شرح وظایف بیشترین دلیل این اختلاف نظرها است که به نظر می‌رسد منجر به خروج مسافرآستانه خواهد شد.

پیش از این محمد احسانی معاون نظارت و ارزشیابی و محمدرضا جعفری‌جلوه نیز با جدا شدن از سازمان سینمایی به ترتیب به عنوان مدیران شبکه‌های یک و دو سیما معرفی شدند که روز سه شنبه جعفری‌جلوه با انتشار نامه‌ای اختلاف نظر درخصوص نحوه کوچک‌سازی فارابی را مهمترین دلیل خود برای خروج از فارابی عنوان کرد و بعدها نیز مشخص شد تغییرات در فارابی بدون تشکیل جلسه هیات امنا و با ارسال سرپایی یک صورت جلسه به درب منازل یا دفاتر کار اعضا صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، طبق برخی شنیده‌ها «حسین مسافرآستانه» به زودی به مدیریت تئاتر کشور باز خواهد گشت و مسولیت مرکز هنرهای نمایشی را خواهد پذیرفت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.