جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

گزارش سینماپرس از وضعیت فروش آثار روی پرده

«شیار ۱۴۳» مرز ۲ میلیارد تومان را رد کرد

شیار 143

سینماپرس: «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار پس از ۳۶ روز اکران عمومی به فروشی معادل دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش سینماپرس،امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران نیز در مورد آخرین آمار فروش «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار گفت: این فیلم طی ۳۶ روز اکران خود در سینماهای تهران یک ملیارد و ۱۳۰ میلیون تومان فروش کرده است و در سینماهای شهرستان ۹۰۰ میلیون تومانی فروخته است که در کل فروش این فیلم ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شده است.

وی همچنین در مورد آخرین آمار فروش «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور گفت: این فیلم در مجموع ۲۹ روز اکران در ۴۲ سینما، در سینماهای تهران ۵۷۰ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۲۶۰ میلیون تومان فروش داشته است و در کل ۸۳۰ میلیون تومان فروخته است.

عبدالله علیخانی تهیه کننده فیلم سینمایی «مستانه» ساخته حسین فرح بخش نیز فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در تهران ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز گیشه فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور را طی روزهای چهارشنبه ۳ میلیون تومان، پنجشنبه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

این فیلم در تهران ۲۴۲ میلیون تومان و در شهرستان ۱۸۵ میلیون تومان به فروش رسیده است که مجموع فروش «میهمان داریم» تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۴۲۷ میلیون تومان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.