شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

هنگامه قاضیانی جلوی دوربین «دلبری»

هنگامه قاضیانی درجشن شب یلدا در فروشگاه شهر کتاب

فارس: دومین ساخته بلند سینمایی سیدجلال دهقانی اشکذری با حضور هنگامه قاضیانی جلوی دوربین کلید خورد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، هنگامه قاضیانی در دومین ساخته بلند سینمایی سید جلال دهقانی اشکذری یکی از نقش‌های اصلی فیلم را عهده دار است که چند روزی است جلوی دوربین رفته است.

این فیلم که ملودرام اجتماعی است دو شخصیت اصلی مرد و زن دارد که شخصیت زن را هنگامه قاضیانی برعهده دارد و شخصیت مرد این فیلم هنوز قراردادش قطعی نشده است، محمدرضا شیرخانلو (بازیگرکودک) نیز در این فیلم بازی می کند.

قصه فیلم جدید دهقانی اشکذری درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

مدیریت فیلمبرداری این فیلم برعهده فرشاد بشیری زاده است و تهیه کنندگی دومین اثر دهقانی اشکذری را سید محمود رضوی برعهده دارد.  گروه به سرعت و پس از دریافت پروانه ساخت پیش تولید فیلم را آغاز کرند و تلاش می کنند تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانند.

برپایه این گزارش،فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» نخستین فیلم بلند سیدجلال دهقانی اشکذری که مورد تحسین منتقدان و کارشناسان قرار گرفت از ۳ دی ماه  در گروه سینمایی استقلال بر پرده سینماها خواهد آمد.

«خانه ای کنار ابرها» به تهیه کنندگی روح الله برادری آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد.

هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» هستند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۹۲۹۰۰۰۳۶۱#sthash.eLk۸baXT.dpuf

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.