دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

سلحشور:اظهارنظر پرستویی ناشی از لطف ایشان به بنده است!

نشست خبری فرج الله سلحشور

میزان: تازه ترین گفتگوی پرویز پرستویی بازیگر قدیمی سینما که در آن کنایاتی به یک سری چهره سینما و تلویزیون و از جمله مسعود ده نمکی، محمدرضا شریفی نیا و فرج ا.. سلحشور انجام داده حواشی بسیاری را در رسانه های داخلی فراهم آورده است.

پرستویی در این گفتگو به صراحت این را گفته که "حتی اگر کاسه گدایی دست بگیرد سمت سلحشور نمی‌رود و در اثری از وی بازی نمی کند." برای آگاهی از نظر سلحشور نسبت به این اظهارنظر سراغ وی رفتیم.


فرج ا.. سلحشور که در روزهای اخیر به دنبال رایزنی با مدیران جدید سیما است تا شرایط تولید سریال "موسی(ع)" را فراهم کند در گفتگو با خبرگزاری میزان درباره سخنان پرستویی گفت: اظهارنظر پرستویی ناشی از لطف ایشان به بنده است. انشاا.. که این لطف همواره وجود داشته باشد و ما نیز از آن بهره مند شویم.

وی درباره ریشه های اظهارنظراتی که او و ده نمکی را به چالش کشیده بیان داشت: شاید ایشان از سر شوخی حرفی زده باشند. به هر حال من در موقعیت ایشان نیستم که بدانم ریشه این حرفها چیست.

سلحشور پیرامون اینکه آیا این گونه اظهارنظرات بار سیاسی دارد یا واقعا برآمده از خاستگاه حرفه ای است اظهار داشت: واقعا نمی دانم چه باید بگویم. طبیعی است که به مانند هر امر دیگری این سخنان هم می تواند ریشه سیاسی داشته باشد.

این کارگردان در پایان گفت: در نهایت آنچه اهمیت دارد رضایت خداست و امیدوارم کاری کنیم که رضایت باریتعالی حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.