دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

آخرین وضعیت محمد تقی فهیم از زبان فرزندش؛ پدرم تا آخر هفته از بیمارستان مرخص می‌شود

محمدتقی فهیم در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

سینماپرس: آرش فهیم فرزند محمد تقی فهیم صبح امروز از بهبود وضعیت پدرش با خبرنگار سینماپرس سخن گفت.

وی گفت: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته پدرم (محمد تقی فهیم) به همراه مادرم برای ساخت مستندی عازم شهرستان تربت حیدریه بودند که در جاده شاهرود به سبزوار متاسفانه خودروی آنها دچار سانحه شد. 

این منتقد و روزنامه نگار بیان داشت: در این سانحه خوشبختانه به مادرم آسیبی وارد نشد اما دو تا از مهره های گردن پدرم مورد آسیب جدی واقع شد به طوری که  مهرهای گردن ایشان جابجا شد که سریع به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل و در روز ۲۹ آذر ماه تحت عمل جراحی قرار گرفتند و خوشبختانه این عمل با موفقیت انجام شد.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: پدرم فعلاً در بخش سی. سی. یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارد، قرار است امروز به بخش منتقل شود و  تا آخر هفته از بیمارستان مرخص شود و به زندگی طبیعی خود بازگردند.

 بنابراین گزارش، محمدتقی فهیم متولد ۱۳۳۵ تربت حیدریه است. وی با بیش از ۳۰ سال حضور مستمر در عرصه مطبوعات کشور، فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او عضو آکادمی و عضو شورای عالی حل اختلاف خانه سینما، مسئول صفحه سینمایی روزنامه کیهان، معاون ارزشیابی و سردبیر نشریه روزانه نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان اصفهان،سردبیر نشریه روزانه یازدهمین جشنواره فیلم مقاومت، عضو شورای مرکزی و نایب رئیس انجمن منتقدان نویسندگان سینمای ایران بوده است.

از وی در جشواره فیلم مقاومت امسال تقدیر ویژه بعمل آمد.

نظرات

  • فرامرز ملاحسین تهرانی ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. از خداوند متعال برای این هنرمند متعهد که سالهاست با قلم و بیان رسا ی خویش به خدمت در عرصه هنر انقلاب اسلامی مشغول بوده و هستند سلامتی و شفای عاجل خواهانم. انشاالله با بهبودی ایشان باز هم شاهد حضور موثر این جهادگر عرصه فرهنگ و هنر متعالی در رسانه های کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.