چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

بازیگر «پرده نشین» چشم‌هایش را باز کرد

احمد علامه دهر

ایسنا: تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین » در خصوص آخرین وضعیت درمانی احمد علامه دهر‌ - بازیگر «پرده نشین» - که اخیرا دچار عارضه مغزی شده بود توضیحاتی را ارائه داد.

سید محمود رضوی در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت جسمی ایشان به حدی رسیده که چشم‌هایش را باز می‌کند و خانواده‌ خودش را می‌شناسدریا، اما فعلا قدرت تکلم ندارد.

او با بیان اینکه پزشکان تمام تلاششان را برای درمان احمد علامه دهر می‌کنند، اظهار کرد: بازیگر نقش خادم امام رضا(ع) در سریال «پرده نشین» همچنان در بیمارستان شهر مشهد تحت درمان قرار دارد و مدتی است که سطح هوشیاری وی متوقف مانده است که طبق گفته پزشکان به دلیل عفونت ریوی است که پیش از این داشته است، بر این اساس پزشکان در صدد حل مشکل عارضه مغزی و عفونت ریوی او هستند تا هرچه زودتر جواب بدهد.

رضوی در عین حال گفت: خدا را شکر پزشکان آقای علامه دهر اظهار ناامیدی نمی‌کنند ولی تا زمانی که سطح هوشیاری ایشان از ۱۵ بالاتر نرود، امکان انتقال او از بیمارستان مشهد به تهران وجود ندارد.

تهیه کننده «پرده نشین» گفت: در حال حاضر احمد علامه دهر چشم‌هایش را باز می‌کند و خانواده خودش را می‌شناسد اما به دلیل ضعف و نداشتن توان بدنی، فعلا قدرت تکلم ندارد تا هرچه زودتر با بالا رفتن سطح هوشیاری‌اش درمانش کامل شود.

به گزارش ایسنا، احمد علامه دهر - بازیگر سریال در حال پخش «پرده‌نشین»، صبح روز چهارشنبه (۱۲ آذرماه) در حالی که مشغول بازی در این مجموعه تلویزیونی بود، در حرم امام رضا (ع) دچار عارضه مغزی شد و پس از انتقال وی به بیمارستان شهید کامیاب مشهد پس از پنج ساعت عمل جراحی، به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون در سریال «مختارنامه» در نقش عبدالرحمن بن شریح نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.