شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

گلستانه: «بیست و سه روز» را برای بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر بزودی کلید می‌زنم/ با تغییر نام فیلم موافقت نشد

مهدی گلستانه کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم « نازنین» در سینماپرس

سینماپرس: مهدی گلستانه کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم جدیدش برای حضور در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «بیست و سه روز»  به «دیازپام ده» تغییر نام دهد که این نام مورد موافقت شورای پروانه ساخت قرار نگرفت و هم اکنون فیلمنامه این اثر را به همراه احسان بیگلری (نویسنده فیلمنامه) مورد بانویسی نهایی قرار داده ایم. 

گلستانه که علاوه برکارگردانی تهیه کنندگی این اثر را نیز برعهده دارد ، در مورد زمان کلید خوردن این فیلم توضیح داد: قرار است «بیست و سه روز» در بهمن و اسفند ماه سال جاری جلوی دوربین برود تا در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر که در تاریخ ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، حضور داشته باشد.

به گفته کارگردان «نازنین»، تاکنون حضور مجتبی متولی به عنوان مدیر تولید، فرشاد محمدی (مدیر فیلمبرداری)، آنیتا جواهرچی (طراح صحنه و لباس) و سید جواد حسینی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)  در این پروژه سینمایی قطعی شده است.  

مجری طرح سریال «پایتخت ۲» بیان داشت:  این فیلم یک ملودرام اجتماعی با نگاهی روانشناختی است که در حین روایت داستان تلاش می شود در آن بخش هایی از بحران های اجتماعی کشور بیان شود.

تهیه کننده «بی خوابی» در پایان این گفتگو در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد:  کل فیلم در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و تنها  چند سکانس در عسلویه فیلمبرداری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ۶۰ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم  ضمن اینکه این فیلم کاملاً در بخش خصوصی تولید خواهد شد.

بنابراین گزارش، دو فیلم سینمایی «دردسربزرگ» و «نازنین» در کارنامه کارگردانی مهدی گلستانه به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.