جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

گزارشی از وضعیت فروش فیلمها

دست خالی«بیگانه» بهرام توکلی از گیشه سینماها / «شیار ۱۴۳» به مرز سه میلیارد تومان رسید

رونمایی از پوستر جدید فیلم شیار 143

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران و پخش کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در گفتگویی اعلام کرد:  طبق آمار، فروش «شیار ۱۴۳» در تهران طی ۴۵ روزی که از اکران این فیلم سینمایی می گذرد  یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها رقمی معادل یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است.

بنا بر همین گزارش در مجموع فروش این فیلم  با این ارقام ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش «شیار ۱۴۳»  است اما سرتیپی اضافه کرد: این فیلم در شهرستان های بدون سینما و دیگر مراکز نیز فروشی معادل ۶۰۰ میلیون تومان داشته است که با درنظر گرفتن این رقم، فروش کل «شیار ۱۴۳» در کل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به فروش «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند»  نیز گفت:  فیلم قربان محمدپور تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

این گزارش حاکیست فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی نیز در دو روز اکرانش حدود ۴۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین به گفته حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم ملبورن و تراژدی،  فیلم «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی هم در سه هفته اکرانش که بخشی از آن نیز در تعطیلات بوده است، ۲۶۰ میلیون تومان در تهران و ۱۰۰ میلیون در شهرستان‌ها فروش کرده است که مجموع فروشش از مرز ۳۶۰ میلیون تومان گذشته است.

سعید خانی پخش کننده فیلم «بیگانه» بهرام توکلی هم اعلام کرد که این فیلم فروشش از ۱۰۰ میلیون تومان گذشته است و دیشب ۹ میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.