شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

جشنواره فیلم دانشجویی چگونه برگزار می‌شود؟

پردیس ملت*

ایسنا: ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم دانشجویی با تقدیر از احمدرضا معتمدی و سعید توکلیان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا،‌ این جشنواره ۷ تا ۱۰ دی ماه در پردیس سینمایی ملت و سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد.

این جشنواره شامل بخش‌هایی همچون فیلم مستند‌، داستانی‌، انیمیشن‌، تله تئاتر و ... است.

همچنین در کنار این بخش‌ها بخش دیگری در حوزه بین‌الملل با موضوع وحدت اسلامی و مبارزه با افراطگرایی در قم برگزار می‌شود که در این بخش فیلم‌هایی از عراق‌، سوریه‌، لبنان‌، پاکستان‌، افغانستان‌، عربستان صعودی‌، قطر‌ در کنار فیلم‌هایی از ایران به نمایش در می‌آید.

همچنین در کنار نمایش این فیلم‌ها‌، کارگاه‌های آموزشی متفاوتی نیز برپا خواهد بود.

برهمین اساس، رضا کیانیان کارگاه بازیگری در تلویزیون‌، خسرو سینایی کارگاه کارگردانی نیمه حرفه‌ای،‌ ملکیان‌ کارگاه زیبایی شناسی صدا و احمد ضابطی‌جهرمی کارگاه مستندسازی مدرن را برپا می‌کند که این کارگاه‌ها در سالن کارگاه‌های دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا‌، در بخش مستند هیاتی مرکب از فرشاد فرشته حکمت‌، احمد ضابطی‌جهرمی‌ و مصطفی رزاق کریمی‌، داوری آثار را برعهده دارند‌. داوری آثار بخش داستانی نیز برعهده محمود اربابی‌، احمدرضا معتمدی و پوران درخشنده است.

شورایی مرکب از دکتر گل محمدی‌، سعید توکلیان‌ و دکتر حسنایی نیز داوری بخش انیمیشن و ویدئو گرافیک را برعهده دارد.

آیین پایانی این جشنواره روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه راس ساعت ۱۸ در دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود که طی آن از احمدرضا معتمدی و سعید توکلیان تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.