شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

همراه با مستند «آتلان» در پردیس ملت

«پاپ» احسان عبدی پور فردا در افتتاحیه جشنواره فیلم دانشجویی نمایش داده می‌شود

جشنواره فیلم دانشجویی

سینماپرس: فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور و مستند «آتلان» به کارگردانی معین کریم‌الدینی در ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی اکران می شود.

به گزارش سینماپرس، ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی از ۷ الی ۱۰ دی ماه در پردیس سینما ملت، سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا و سیما و بخش بین الملل در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار می شود. در این دوره از جشنواره ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که شامل ۵۳ اثر در بخش پویانمایی، ۱۹۷ اثر در بخش داستانی، ۴۳ اثر در بخش ویدئو گرافیک، ۱۰۰ اثر در بخش مستند و ۹ اثر در بخش تله تئاتر می شود.

همچنین در بخش بین الملل ۹۸ اثر از کشورهای عراق، قطر، کویت، پاکستان، امارات، عربستان، بوسنی و لبنان به دبیرخانه ارسال شده است.

شناسایی آثار فیلمسازان برتر جهت نمایش در رسانه ملی، پرداختن به موضوعاتی با محوریت «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و ایجاد تعامل هنری بین دانشگاه های سراسر کشور و مراکز فرهنگی – هنری و استعداد یابی، کشف و هدایت نیروهای جوان و خلاق، مستعد و متعهد دانشجویی از جمله مهمترین اهداف ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی است.

در آیین افتتاحیه این جشنواره که فردا یکشنبه هفتم دی ماه راس ساعت ۹ صبح در سالن ۳ پردیس سینمایی ملت برگزار می شود، آخرین ساخته احسان عبدی پور کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» به نام «پاپ» و مستند «آتلان» مستند برگزیده جشنواره سینما حقیقت اکران می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.