یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

در گفتگو با سینماپرس اعلام شد

صداگذاری «مرواریدهای خلیج فارس»آغاز شد/ حیدری: به زودی فیلمی درباره معضلات شبکه های اجتماعی می‌سازم

مروارید‌های خلیج فارس

سینماپرس: داوود حیدری تهیه کننده سینما صبح امروز از آغاز صداگذاری فیلم سینمایی «مرواریدهای خلیج فارس» توسط آرش قاسمی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی مجید انتظامی ساخت موسیقی متن این فیلم را به اتمام رسانده است.

به گفته این تهیه کننده سینما پس از اتمام مونتاژ توسط حسن غضنفری،  این روزهای آرش قاسمی مراحل پایانی صداگذاری این فیلم را انجام می دهد ضمن اینکه ایمان تحسین زاده نیز به تازگی اصلاح رنگ این فیلم را انجام داده است.

در خلاصه داستان «مروارید‌های خلیج فارس» آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی با پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...

وی گفت: قرار است به زودی نام این فیلم در صورت تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به «p۲۲» تغییر نام دهد.

حیدری در ادامه یادآور شد: ما برای این فیلم فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و نسخه ای از این فیلم برای بازبینی به هیئت انتخاب جشنواره نیز ارسال شده است که در صورت تائید هیأت انتخاب در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

بنابراین گزارش، امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن)، هادی ساعی در نقش هادی (فرمانده تکاوران نیروی دریایی) و افسانه بایگان در نقش زهرا(همسر ناخدا محمدی) از بازیگران اصلی فیلم جدید حسین قاسمی جامی هستند و عزت‌اله انتظامی، مجید مظفری، جمشید جهان‌زاده، فیروز بهجت محمدی، ژاله علو، صادق هاتفی، محمود عزیزی، حسن دادشکر، غلامرضا غفوری، فاطمه گودرزی، ملودی موسوی، کریم زرگر، سعید خوش چهر، تقی رهنما و طاهر نصیرپور در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در پایان این گفتگو در مورد برنامه های آتی خود نیز گفت: قرار است به زودی فیلمی در مورد معضلات شبکه های اجتماعی بسازیم که بودجه این فیلم توسط موسسه شاهد تامین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.