سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«سراب»سعید چاری به دوبله و صداگذاری رسید + تصاویر

فیلم سینمایی سراب

سینماپرس: فیلم سینمایی «سراب» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی مهدی اللهیاری آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم که یک درام ورزشی اجتماعی است , به حواشی زندگی برخی از ورزشکاران و قهرمانان کشور می پردازد، وارد مرحله دوبله و صداگذاری شده است.

فیلم سینمایی سراب

سعید چاری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دوبله فیلم سینمایی «سراب» به مدیریت دوبلاژ کریم بیانی و صداگذاری نیز توسط محمد مطمئن زاده و حسین مطمئن زاده انجام می شود؛ همچنین میلاد جعفری نیز به زودی قرار است موسیقی این فیلم را بسازد.

فیلم سینمایی سراب

وی اظهار داشت: از آنجا که ما قصد داشتیم این فیلم اکشن دارای حال و هوای فیلم های دهه شصت ایران باشد، تصمیم گرفتیم تا کل فیلم را دوبله کنیم و سعی داریم از صدای گوینده های مطرح در این فیلم استفاده کنیم .

فیلم سینمایی سراب

وی بیان داشت: صدای رضا رویگری و ۸۰ درصد بازیگران این فیلم دوبله می شوند چرا که فیلم فضای اکشن خاصی دارد، در صداگذاری و موسیقی فیلم هم سعی کردیم تا از تکنیک جدیدتری استفاده کنیم .

فیلم سینمایی سراب

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «سراب» با مشارکت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در حال تولید است که در کنار ورزش به برخی معضلات اجتماعی مانند: اعتیاد، بیکاری، گرانی مسکن و ... نیز می پردازد.

در این فیلم بازیگرانی مانند: رضا رویگری، ثنا صادقی، شراره رخام، امیر زریوند، مجید شهریاری، کیمیا بابائیان، محمد فیلی، سیاوش قاسمی، رضا کوهستانی، کیسان کامجو، امیر کتائیان، هادی عبدالمالکی در کنار برخی از قهرمانان کشور مانند: یوسف کرمی قهرمان تکواندو، امیر حسین فشنگچی بازیکن سابق پرسپولیس و علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس کشور ایفای نقش پرداخته اند .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.