چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

علی جلیلوند در گفتگو با سینماپرس:

«چهارشنبه ۱۹ آبان» ده روز دیگر آماده نمایش می شود + عکس‌های فیلم

نیکی کریمی در فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت

سینماپرس: علی جلیلوند تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ آبان» تا ده روز آینده خبر داد. این فیلم اول در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر امسال پذیرفته شده است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: اتالوناژ این فیلم توسط هوتن حق شناس انجام شده است و همچنین کارن همایونفر مشغول آخرین مراحل ساخت موسیقی و علیرضا علویان نیز مشغول آخرین مراحل صداگذاری این اثر است 

جلیلوند یادآور شد: امیدوارم این فیلم بتواند با حضور در بخش «نگاه نو» سی و سومین جشنواره فیلم فجر به خوبی دیده شود.

وی به ویژگی های این اثر اشاره کرد و افزود: انتظاراتی که ما از این اثر داشتیم برآورده شده و برخی دوستان و اهالی سینما که فیلم را تماشا کرده اند ، به فیلم تعلق خاطر و اظهار لطف فراوان داشته اند.

امیر آقایی در فیلم سینمایی چهارشنبه 19 آبان

به گفته این تهیه کننده سینما، بازیگران فیلم هم بازی های بسیار درخشانی ایفا کرده اند و در این فیلم شاهد یک بازی متفاوت از برزو ارجمند هستیم.

جلیلوند یادآور شد: در زمینه مسائل فنی نیز سعی کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم و با نگاه منصفانه استانداردهای سینما را رعایت کرده ایم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس غائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...

فیلم سینمایی چهارشنبه 19 آبان

«چهارشنبه ۱۹ آبان» یک فیلم سه اپیزودی با محوریت زنان است که ارتباط هایی با یکدیگر دارند.

نیکی کریمی، امیرآقایی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد وحید جلیلوند از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین دو بازیگر جوان به نام های سحر احمدپور و میلاد یزدانی نیز در این اثر به سینمای ایران معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.