دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳

در گپی با سینماپرس مطرح شد

خبر ایمان افشاریان از شروع فیلمبرداری «ملمداس» تا یک ماه آینده و اکران «فردا» در گروه هنر و تجربه

ایمان افشاریان کارگردان

سینماپرس: ایمان افشاریان کارگردان سینما از کلید خوردن فیلم سینمایی «ملمداس» تا یک ماه آینده و اکران «فردا» در گروه هنر و تجربه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از رفع  جذب منابع مالی و جلب اسپانسر، این روزها در حال انتخاب عوامل پشت و جلوی دوربین هستیم و تا یک ماه آینده این فیلم را جلوی دوربین خواهیم برد. 

کارگردان «فردا» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر بیان داشت:  ۴۰ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم پیش بینی کرده ایم و قرار است در تهران، جنوب کشور، جزایر قشم و هرمز فیلمبرداری داشته باشیم.

افشاریان در ادامه با اشاره به اینکه «ملمداس» نام یک پری دریایی در افسانه های مردم جنوب کشور است توضیح داد: این فیلم یک ملودرام اجتماعی درباره پسری است که می خواهد شرایط مناسبی را برای خانواده خود فراهم کند.

وی در ادامه افزود: کارگردانی این فیلم را کاملاً مستقل بر عهده دارم، اما امیدوارم این بار مهدی پاکدل به عنوان بازیگر من را در این پروژه سینمایی پس از اتمام بازی در سریال «کیمیا» همراهی کند.

ایمان افشاریان در پایان این گفتگو در مورد اکران فیلم سینمایی «فردا» نیز توضیح داد: ۱۰ دقیقه از این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره سی ودوم فیلم فجر کوتاه شده است؛ با توجه به اینکه اکران تمام گروه های سینمایی تا آخر سال تکمیل است، بنابراین قرار است فیلم سینمایی «فردا» در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآید.

صادق صفایی، علی دهکردی، امیررضا دلاوری، مجید آقاکریمی، سوده شرحی، محمدرضا علیمردانی و با حضور علیرضا شجاع نوری و ستاره اسکندری از بازیگران فیلم سینمایی «فردا» به تهیه کنندگی حسین صابری هستند.

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

نویسنده، طراح و کارگردان این فیلم ایمان افشاریان، مهدی پاکدل/ مشاور کارگردان: پوران درخشنده/ مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی زاده/ صدابردار: علیرضا نوین نژاد/ طراح چهره پردازی: سودابه خسروی/ آهنگساز: بهزاد عبدی/ طراح لباس: سوده شرحی/ تدوین: معین شافعی/ صداگذار: احسان افشاریان/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد شریفی/ طراح جلوه های بصری: امیررضا معتمدی وبدلکار پروژه: علیرضا فتحی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.