دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

با پایان تدوین فیلم لطیفی

کاوه ایمانی: تدوین «سلام پدر بزرگ» قاری زاده چند روز دیگر تمام می شود

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوینگر سینما از اتمام تدوین فیلم جدید محمد حسین لطیفی خبر داد و گفت: در حال حاضر روزهای پایانی مونتاژ فیلم جدید مجید قاری با نام «سلام پدر بزرگ» را سپری می کنم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: به تازگی تدوین فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمد حسین لطیفی را به اتمام رسانده ام.

ایمانی در ادامه افزود:  می توانم بگویم این فیلم اثری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار محمد حسین لطیفی شده است.

برپایه این گزارش ، الناز شاکردوست، مجید یاسر، لیدا عباسی، علی طباطبایی، امیرعلی کاظمی، نیلوفر وهاب زادگان، نصرت میرعظیمی، فرهاد قائمیان و هنرمندان خردسال آیدا امیری و سامان امیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تدوینگر «روز سوم» در  ادامه در مورد کارهای آتی خود نیز گفت : روزهای پایانی تدوین فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» به کارگردانی مجید قاری زاده را سپری می کنم .

ایمانی بیان داشت:  قرار است از اواسط هفته آینده ، تدوین فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» با کارگردانی مهدی مظلومی را همزمان با آغاز فیلمبرداری انجام دهم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی جدید مهدی مظلومی با نام قبلی «ماموريت تهران» داستان چند مامور است که برای جاسوسی و خرابکاری وارد ايران می‌شوند و با اتفاقاتی روبرو می‌شوند.

تدوینگر «توفیق اجباری» در مورد فیلم های آماده نمایش خود گفت: پیش از این، تدوین فیلم سینمایی «فرار از قلعه رودخان» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی را انجام داده ام؛ این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توانست جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان «فرار از قلعه رودخان» آمده است : گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند، که در آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسؤلین مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد...

بنابراین گزارش، کاوه ایمانی تاکنون ۲۹ فیلم سینمایی تدوین کرده است که از جمله آن ها می توان به «توفیق اجباری»، «رفیق بد»، «گشت ارشاد»، «شبکه»، «کما» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.