دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

به منظور حمایت از آثار دفاع مقدسی

فرجی: اکران «شیار ۱۴۳» در سینماها یک هفته دیگر تمدید شد

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از تمدید اکران فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار به مدت یک هفته در گروه سینمایی آزاد خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد مصوبات امروز شورا صنفی نمایش اظهار داشت: فیلم های «رستم و سهراب» به کارگردانی کیانوش دالوند، «اشک سکوت» ساخته اصغر نصیری، «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» ساخته علی شاه حاتمی و «تمشک» به کارگردانی سامان سالور از صبح چهارشنبه اکران خود را در گروه سینمایی آزاد آغاز خواهند کرد. 

فرجی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «تمشک» به مدت یک هفته در گروه آزاد به نمایش عمومی درخواهد آمد سپس از هفته آینده جایگزین «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی در گروه سینمایی فرهنگ خواهد شد.

وی گفت: همچنین فیلم سینمایی «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی مشترک عبدالله عیلخانی و حسین فرحبخش از چهارشنبه همین هفته هفدهم دیماه جایگزین فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» به کارگردان سید جلال دهقان اشکذری خواهد شد.

وی همچنین در ادامه افزود: فیلم سینمایی «دنیای پر امید» به کارگردانی منوچهر هادی از چهارشنبه هفته گذشته جایگزین فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور شده بود به اکران خود در گروه سینمایی ادامه خواهد داد

فرجی در پایان این گفتگو یادآور شد: فیلمهای  سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و «زیباتر از زندگی» به کارگردانی انسیه شاه حسینی  نیز در گروه آزاد و فیلم سینمایی «ملبورن» به اکران خود ادامه خواهند داد. 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.