سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

به سینماپرس خبر داد

مصطفوی: «انارهای نارس» اواخر سال اکران عمومی می‌شود

انارهای نارس

سینماپرس: مجیدرضا مصطفوی کارگردان سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش «انارهای نارس» و اکران عمومی این اثر تا اواخر سال خبر داد.

وی در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار سینماپرس گفت: از آنجایی که داستان این فیلم درباره یک کارگر است و فیلمی اکشن نیست به این نتیجه رسیدیم که این فیلم را برای اکران عمومی  ۹ دقیقه کوتاه تر کنیم.

مصطفوی بیان داشت: نسخه ۸۲ دقیقه ای این فیلم سینمایی در دو جشنواره مسکو و سائوپولو به نمایش درآمد و توانست جوایز متعددی از این فستیوال دریافت کند.

وی اضافه کرد : در حال حاضر با شرکت نیمروز به مدیریت مهدی صباغ زاده برای اکران این اثر وارد مذاکره شده ایم.

برپایه این گزارش، آناهیتا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب‌الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرومهر، ساقی زینتی و حامد طلانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همسر زن جوان کارگری که از یک پیرزن پرستاری می‌کند به هنگام جوشکاری در بالای برج دچار حادثه می‌شود. عشق و علاقه زن به همسر بستری شده و پیرزن آلزایمری او را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند.

عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کننده: مجیدرضا مصطفوی فیلم‌نامه‌نویس: مهدی تراب‌بیگی و مجیدرضا مصطفوی مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا صدابردار: بهروز معاونیان چهره‌پرداز: رسول سیدعربی طراح صحنه و لباس: حسن روح‌پروری جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک تدوین: مجیدرضا مصطفوی صداگذاری: بهمن اردلان موسیقی: حامد ثابت جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.