سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

محمد احمدی به سینماپرس خبر داد:

فیلم جدید عبدالوهاب اواخر بهمن کلید می خورد/ «روز مبادا» و «جنجال در عروسی» ؛ در مراحل فنی

محمد احمدی تهیه کننده

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما صبح امروز از کلید خوردن جدیدترین فیلم محسن عبدالوهاب در اواخر بهمن ماه و همچنین ادامه مراحل فنی دو فیلم سینمایی «روز مبادا» و «جنجال در عروسی» سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: حدود یک ماه پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب را دریافت کرده ایم و  طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود نیمه آذر ماه این را کلید بزنیم که به دلیل پاره ای از مشکلات قرار است این پروژه سینمایی را اواخر بهمن ماه جلوی دوربین ببریم. 

تهیه کننده «حریم» در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد: کل این فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد و ۴۵ جلسه فیلمبرداری نیز پیش بینی کرده ایم.

احمدی یادآور شد: فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» هفت پرسوناژ اصلی دارد و با محوریت ملودرام های اجتماعی ساخته خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن و شوهری در آستانه میان سالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکلاتی می شوند و ...

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» چهارمین اثر سینمایی محسن عبدالوهاب پس از فیلم های «لطفاً مزاحم نشوید»، «خون بازی» و «گیلانه» است.

تهیه کننده «دو ساعت مهرآباد» در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی نیز گفت: این فیلم یک کار اولی است که در بخش هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته است.

 احمدی بیان داشت: پرویز آبنار (صداگذاری) و پگاه احمدی (مونتاژ) این فیلم را به اتمام رسانده اند ، ضمن اینکه در ساخت این اثر از موسیقی متن استفاده نشده است.

 وی گفت: فیلم سینمایی «روز مبادا» این روزها مراحل پایانی تصحیح رنگ خود را سپری می کند.

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته ...اما اهل خانه او را باور نمی کنند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: شیرین آقارضا کاشی، ولی الله عزیزخانی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی، بهروز فروغی، فاطمه گرایلی، فرهنگ لرستانی و هدیه تهرانی،

تهیه کننده «آزمایشگاه» در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» ساخته سید رضا خطیبی سرابی نیز گفت: مراحل فنی این فیلم سه بعدی که محصول مشترک ایران و فرانسه است در حال انجام است.

وی بیان داشت: پگاه احمدی (مونتاژ) و علیرضا علویان (صداگذاری) این فیلم را به اتمام رسانده اند و در روزهای آتی سازنده موسیقی این اثر مشخص خواهد شد، ضمن اینکه  این روزها مراحل جلوه های ویژه بصری این اثر سینمایی توسط علی تصدیقی در حال انجام است و بخش های از آن نیز در فرانسه انجام خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند . بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند ، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه ، میرطاهر مظلومی ، نعیمه نظام دوست ،  مرتضی ضرابی ، محمد رضا بحری، مهدی قانع ، صاحب حائری زاده ، علیرضا حائری زاده  ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان : محمد جواد رسایی ، امیر حسین محرابی ، کورش فلاح ، فرزاد دهقان ، علیرضا روئین تن ، عارفه و عرفانه محمودی ، محمد هادئی ، علی کاظمی.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.