سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

به گفته هاتف علیمردانی

«مشرف به کوچه بی نام» به مرحله تصحیح رنگ رسید/ فیلمی که کاملأ با سرمایه گذاری بخش خصوص تولید شد

هاتف علیمردانی در نشست خبری فیلم «مردن به وقت شهریور» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: هاتف علیمردانی کارگردان سینما صبح امروز از مرحله تصحیح رنگ فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی نام» توسط محمود کلاری خبر داد و گفت: این فیلم صد درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی تولید شده است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم وارد مرحله پایانی صداگذاری  توسط محمود موسوی نژاد و محمود خرسند شده است  و همزمان تصحیح رنگ این فیلم  توسط محمود کلاری در حال انجام است.

کارگردان «مردم به وقت شهریور» بیان داشت: این فیلم با تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی و سرمایه گذاری صد درصد بخش خصوصی تولید شده است.

این کارگردان سینما درباره مضمون اثر خود توضیح داد: همواره بر این فکر بوده ام که در آثاری که می سازیم از آدم های جامعه خودم استفاده کنم و به معضلات اجتماعی جامعه بپردازم.

کارگردان «راز دشت تاران» در ادامه افزود: فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی نام» هم که یک ملودرام اجتماعی است، مضمونی این چنینی دارد و نشان می دهد که برای همزیستی مسالت آمیز و زیستن در کنار هم باید یکدیگر را تحمل کنیم.

وی در پایان این گفتگو به ویژگی های اثر خود اشاره کرد و افزود: با گروه بازیگران در طول فیلمبرداری همکاری صمیمانه و تعامل حرفه ای داشتیم. همچنین  در کنار ما عوامل حرفه ای پشت دوربین نیز حضور داشتند که دست کم چهار فیلم با آنها کار کرده ام و رابطه صمیمانه در طول ساخت این اثر وجود داشت و لذا مطمئن هستم تاثیرات خود را روی نتیجه نهایی فیلم خواهد گذاشت. 

برپایه این گزارش، در فیلم سینمایی «مشرف به کوچه بی نام» بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفايی، امير آقايی، باران كوثری، پانته‌آ بهرام، مليسا ذاكری، ستاره پسيانی، محمدرضا غفاری، عليرضا استادی، فرخنده فرمانی‌زاده، حميدرضا محمدی، پروين ملكی، عليرضا علويان، نيوشا جهانی و حسام رحيمی منش به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم درباره دو خانواده در جنوب شهر تهران است. برای این خانواده‌ها اتفاق هایی می افتد که تغییر و تحولات بسیاری را رقم می زند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.