جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۵

به گفته مهدی مظلومی

پخش سریال«اینجا سیگنال موجود نیست» به بعد از نوروز ۹۴ موکول شد

سریال سیگنال موجود نیست

سینماپرس: مهدی مظلومی کارگردان تلویزیون و سینما گفت: سریال «سیگنال موجود نیست» مراحل مونتاژ خود را سپری کرده است و ما این سریال را تحویل شبکه سوم سیما داده ایم؛ پخش این سریال به بعد از ایام عید نوروز موکول شده است.

وی در مورد مضمون سریال «سیگنال موجود نیست» به خبرنگار سینماپرس گفت: سریال درباره روابط غلط رسانه های آن سوی آب است که بدون تخصص لازم و صرفاً با نگاه تجاری سعی می کنند افکار عمومی را در دست بگیرند.

کارگردان «زندگی به شرط خنده» بیان داشت: ما قصدمان خیلی به سخره گرفتن برنامه های ماهواره ای نیست و بیشتر به روابط و مسایل پشت صحنه این شبکه ها می پردازیم.

برپایه این گزارش، داستان سریال «سیگنال موجود نیست» درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد اما در هیچ کدام از سبک های موسیقی به موفقیت دست پیدا نمی کند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم می گیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند.

این سریال دارای ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است و سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی، امید روحانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

نظرات

  • علی ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۱
    2 0
    کاش زود تر پخش شود
  • آیلین ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۲
    0 0
    هر کسی که دراین سریال بازی می کند آدم خوبی هست پس سریال را هم خیلی قشنگ است لطفا سریال را زود تراز مورد خود پخش کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.