یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

در آستانه اکران «تمشک» عنوان شد

سامان سالور: تمام استانداردها را رعایت کرده‌ام تا مخاطب از فیلمم گریزان نشود

سامان سالور*

سینماپرس: سامان سالور گفت: «تمشک» فیلمی عامه پسند با موضوعی اجتماعی است و ما در ساخت این فیلم سعی کردیم تمامی استانداردهای لازم را رعایت کنیم تا مخاطب از فیلم گریزان نشود.

کارگردان فیلم سینمایی «سیزده 59» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: خوشبختانه تمامی دوستانی که در جلو و پشت دوربین این فیلم با من همکاری داشتند همه پر انرژی و همدل بودند و نتیجه این همدلی مسلماً باعث می شود «تمشک» همذات پنداری مخاطب را با خود در پی داشته باشد.

وی سپس ضمن انتقاد از زمان اکران این فیلم اظهار داشت: زمان اکران فیلم بسیار نامناسب است و ما چاره ای برای اکران این فیلم در یک زمان مناسب تر نداشتیم. اما من مطمئن هستم که «تمشک» از پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب برخوردار خواهد بود.

سالور در همین رابطه ادامه داد:  «تمشک» در جشنواره سی و دوم در بخش فیلمنامه و بازیگر نقش اول که پایه اصلی یک فیلم سینمایی است کاندیدا شد که به نظر من در دریافت جایزه مورد اجحاف قرار گرفت، اما امیدم به اکران عمومی است تا جایزه اصلی را از مردم بگیرم.

وی در مورد تبلیغات این فیلم سینمایی گفت: آنونس فیلم «تمشک» در حال حاضر در سینماهای کشور در حال پخش است و خود من نیز مشغول آماده سازی تیزر این فیلم سینمایی برای پخش از تلویزیون هستم.

این کارگردان جوان سینما در خاتمه این گفتگو از ساخت سریال تلویزیونی «خواب گردها» به کارگردانی خودش خبر داد و گفت: این روزها در حال بازنویسی این سریال تلویزیونی هستم و امیدوارم که شرایط تولید آن بزودی فراهم شود. من مطمئن هستم که این اثر که تنها برای مدیوم تلویزیون در حال نگارش است می تواند مخاطبان زیادی را به سمت و سوی تلویزیون بکشاند چرا که سوژه ای جسور و نو دارد.

گفتنی است؛ داستان این فیلم درباره حمید و هما زوج ناباروری است که تصمیم گرفته اند از راه اجاره‌ی رحم بچه‌دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان بر می خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می شود آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامون شان برسند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نويسنده و کارگردان: سامان سالور، مدير فيلمبرداري: محمود کلاري، مدير صدابرداري: وحید مقدسی، طراح گريم: رسول سيد عربي، طراح صحنه و لباس: سامان سالور و حميد نظيفي، مدير توليد: ساسان سالور، فيلمبردار: کوهيار کلاري، برنامه ريز: مجيد کرباسيان، دستيار يک کارگردان: محمدولی فروتن و تهيه کننده: ساسان سالور- محصول موسسه فرهنگي پژواک سکوت. تدوین: هایده صفی یاری بازیگران: نيکي کريمي، مهدي پاکدل، مهران احمدي، حبیب دهقان نسب، سميرا حسن پور، شعله مرادي، سيد علي موسويان، تبسم هاشمي، بيژن افشار، محمود نظرعليان، سهي بانو ذوالقدر، شيرين بيده، منصور نوبخت، رمينا سوري.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.