یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

ناصر عنصری در گفتگو با سینماپرس:

حجم بالای جلوه‌های ویژه میدانی مانع از عدم رسیدن «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به جشنواره فیلم فجر شد

ناصر عنصری

سینماپرس: ناصر عنصری تهیه کننده سینما با بیان اینکه فیلم سینمایی «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به دلیل حجم بالای جلوه های ویژه میدانی از شرکت جشنواره فیلم فجر بازماند گفت: کیفیت را فدای سرعت نکردیم و این فیلم را در جشنواره سال آینده رونمایی خواهیم کرد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری فیلم  سینمایی «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» بعد از سپری شدن ۳۵ جلسه فیلمبرداری در تاریخ هفتم دی ماه به اتمام رسید. 

تهیه کننده «اقلیما» در ادامه افزود: همزمان با تصویربرداری این فیلم بومی  که در بوشهر انجام شد و سید رضا صافی کارگردانی آن را برعهده داشت ، مونتاژ همزمان این فیلم نیز توسط ایشان به اتمام رسید.

 وی بیان داشت: همچنین مراحل صداگذاری توسط آرش قاسمی و ساخت موسیقی توسط گروهی از بومی های بوشهر در حال انجام است.

تهیه کننده «یک تکه نان» به ویژگی این فیلم اشاره کرد و افزود: «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» فیلمی بومی برای مخاطب کودک و نوجوان است و دارای رگه های طنز است.

بنابراین گزارش در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همایون پسر نوجوان دلواری، به عشق تصاحب جایزۀ برتر خاطره نویسی، عزم خود را برای تحقیق پیرامون شخصیت شهید رئیسعلی دلواری جزم می کند. تحقیق تاریخیِ همایون، ما و او را به دنیای شاد، پر حادثه و فانتزی این فیلم می‌برد…

بازیگران این فیلم عبارتند از :حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، اصغر جوادی، وحیده حسینی، مهرنوش ذوالفقاری، احمد قربانی، گلسا مؤتمن، محمدحسین غریبی، علی نیکفر، جعفر بهبهانی، علیرضا میرشکاری، عباس بارونی.

وی در پایان این گفتگو در مورد سایر عوامل این فیلم اظهار داشت: سید رضا صافی (کارگردان و تدوین گر)، مریم رنجبر (مدیر تولید)، سید رضا مهیمنیان (مدیر فیلمبرداری)، متین سراج (صدابردار)، نیلوفر پولادی (طراح صحنه و لباس)، آرش قاسمی (صداگذار) و جواد رمضانی به عنوان (ویژوال افکت) در این فیلم با ما همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.