یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«تا آمدن احمد» به اصلاح رنگ رسید/ مرزبان: بنیاد فارابی ابتدا فیلم را دید؛ بعد حمایت کرد!

پروانه مرزبان*

سینماپرس : پروانه مرزبان تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» مرحله اصلاح رنگ خود را توسط سامان وفایی سپری می کند.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی به پایان رسیده است و این روزها آرش قاسمی مراحل نهایی صداگذاری این فیلم سینمایی را انجام می‌دهد. 

مرزبان در ادامه افزود: این فیلم در مرحله اصلاح رنگ توسط سامان وفایی است و تا چند روز آینده نسخه نهایی این فیلم به دفتر جشنواره فیلم فجر ارسال خواهد شد.

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» در ادامه به ویژگی این فیلم اشاره کرد و افزود:  جلوه‌های بصری فیلم توسط یک گروه زبده و جوان با مدیریت فرید ناظرفصیحی انجام شد؛ این جلوه‌های بصری می‌تواند نقطه عطفی در سینمای ایران باشد.

وی در مورد بودجه این فیلم نیز گفت: بنده با بودجه شخصی خودم این فیلم را ساختم و بعد که بنیاد سینمایی فارابی آن را تماشا کرد در بخشی از هزینه ها فیلم را مورد حمایت قرار داد.

پروانه مرزبان در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در این روزها کمتر پیش می آید کسی چنین خالصانه از سرمایه خودش بگذرد و در راه سینما آن را خرج کند اما سینمای دفاع مقدس چیزی است که برای ما یک ارزش محسوب می شود و می توان بگویم که تک تک عوامل در ساخت این اثر سینمایی با عشق کار کردند.

برپایه این گزارش، داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق مي افتد و روايتگر يک خانواده شهيد در جزيره خارک است. در اين فيلم احمد از نيروهاي جمعيت حلال احمر است که شهيد مي شود اما خانواده او فکر مي کنند که هنوز زنده است و دنبال او مي گردند.

عوامل فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مجری طرح:  پروانه مرزبان،  کارگردانی و تدوین: صادق صادق دقیقی ، نویسندگان: عبدالجبار دلدارو پروانه مرزبان، بازنویسی: عبدالجبار دلدار و عباس عمرانی بیدی، مدیرفیلمبرداری: فریدون شیردل،  فیلمبرداران:عباس قاسم نژاد محمد سقر و پیمان عباس زاده ، دستیار تهیه و مشاور تولید: مهدی اکبری ، صدابردار: مسیح سراج، صدا گذار: آرش قاسمی  موسیقی: بهزاد عبدی ، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی ، طراح گریم: مهری شیرازی ، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا و بهار مومنی ، مدیرتولید: پرهام دلدار ، مدیرتدارکات: مهدی حیدری و جواد مرتضوی، عکاس: نیوشا دلدار،  تصویربردار پشت صحنه: سحر تاری، فیلمبرداران هوایی: مهدی اکبری و سید حنیف خیرالعمور، دستیار یک و برنامه ریز: منصور میرشکاری، منشی صحنه و دستیار تدوین: حسین خورزوقی، دستیار دو کارگردان: حامد بیسادی.

 بازیگران عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی،حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.