دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

رضا سبحانی به سینماپرس خبر داد

تولید «اسب» به دلیل تامین نشدن منابع مالی منتفی شد

رضا سبحانی*

سینماپرس : سینماپرس : رضا سبحانی کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «شب کور» را به تهیه کنندگی پیمان جعفری دریافت کرده است صبح امروز از منتفی شدن ساخت فیلم سینمایی «اسب» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  قرار بود فیلم سینمایی «اسب» را با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در شهر اصفهان جلوی دوربین ببریم که به دلیل عدم تامین منابع مالی توسط بنیاد سینمایی فارابی شرایط تولید آن فراهم نشد .

سبحانی درباره خلاصه داستان «اسب» گفت: این فیلم داستان پیرمرد درشکه رانی است که تحت فشارهای اطرافیان درصدد فروش اسب و درشکه اش برمی آید. در این میان نوه نوجوان این پیرمرد به مخالفت برمی خیزد. این نوجوان با تلاش خود و محبتی که به اسب پدربزرگ دارد علی رغم تمام مخالفت ها می کوشد با آموزه هایی که از پدربزرگ خود آموخته به جهانی که دوست دارد نزدیک شود. جهانی که برای بزرگترها دیگر رنگ مرسوم کودکانه شان از یاد رفته است.

وی در پایان این گفتگو در مورد آخرین وضعیت فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» نیز گفت: این فیلم مراحل فنی خود را سپری کرده و هم اکنون آماده نمایش است که نحوه اکران آن بستگی به تهیه کننده این اثر سینمای دارد.

این گزارش حاکیست فیلمنامه «به تهران خوش‌آمدید» را مهدی نادری به نگارش درآورده است و رضا سبحانی کارگردانی آن را برعهده دارد. تهیه‌کننده «به تهران خوش آمدید» مجتبی امینی بوده و محصولی از موسسه شهید آوینی به شمار می‌رود.

هنگامه قاضیانی، مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی، بابک حمیدیان، رابعه مدنی، عمارتفتی، شقایق فراهانی و سام قریبیان از بازیگران «به تهران خوش‌آمدید» هستند.

این فیلم روايتگر ماجرای دو توريست است که به بهانه‌ای از کشور ايران عبور مي‌کنند و با فرهنگ مردم ايران آشنا و البته با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.